هدف‌ ما انجام یک کار ریشه‌ای است

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” هدف‌ ما انجام یک کار ریشه‌ای است ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

ایران |بازی

بیگ نیوز/آذربایجان شرقی سرمربی تیم والیبال مس‌سونگون ورزقان می‌گوید هدف اصلی در این تیم، انجام یک کار ریشه‌ای است.

محمد غیاثی روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تیمش اظهار کرد: تقریبا ۲۵ روز است که تمریناتمان را شروع کرده و سعی کردیم در مرحله اول نیروهایی که در استان مان وجود داشت را تک تک فرا بخوانیم و تستشان کنیم. برحسب نیاز و این که سازندگی برای سال های آینده انجام گیرد، بعضی بازیکنان را نگه داشتیم و از تعدادی نیز استفاده خواهیم کرد. برای باقی نفرات نیز از بیرون فراخوان دادیم و آمدند و بررسی شان کردیم. در مجموع ۱۷ تا ۱۸ نفر انتخاب کرده‌ایم و تمرینات را ادامه می دهیم و از فردا انشاالله بازی هایمان آغاز می‌شود.

او ادامه داد: به غیر از دو نفر، میانگین سنی تیم ۲۲ تا ۲۳ سال و حتی از آن هم کمتر است. نیت و دیدگاهمان به آینده است. در هر صورت نه اینکه امسال امید نداشته باشیم، امسال هم به رده‌های بالاتر فکر می‌کنیم ولی در مجموع هدف این است که یک کار ریشه ای انجام گیرد که باید گفت در بعضی از پست ها ما نیرو نداریم و در آن پست ها سعی کرده ایم نیروهای زیادی را نگه داریم که آینده نگری انجام گیرد.

غیاثی افزود: از حریف‌مان خیلی شناخت نداریم، اما تک تک بازیکنان را می شناسیم ولی در قالب تیم و کاری که انجام می دهند خیلی شناخت نداریم. انشاالله ست اول شروع شود؛ هراطلاعاتی را که بگیریم به بچه ها انتقال خواهیم داد و طبق آن به جلو حرکت می کنیم.

سرمربی تیم والیبال مس‌سونگون ورزقان گفت: گروه ها تقریبا متعادل است. منتهی از آن جهت سخت است که ما بعد مسافت های طولانی نظیر سه بار سفر به کرمان را باید طی کنیم. درمجموع لیگ فرسایشی و سخت است و من امید این را دارم که تیم ما رفته به رفته بهتر شود. کم تمرین کرده ایم و تیم ما از نیم فصل شکل می گیرد و بچه ها آن چیزی را که من و کادر فنی می‌خواهیم را در نیم فصل می توانند به نمایش بگذارند.

به گزارش بیگ نیوز، مس‌سونگون ورزقان در جدالی از هفته نخست لیگ‌یک والیبال ایران از ساعت ۱۷ روز جمعه ۳۱ شهریورماه در سالن شهید اقدمی تبریز مقابل مهرگان نور صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا