پلاک طلا اسم: هدیه ای که هیچوقت فراموش نشود

انواع پلاک طلا

امروزه مدل های زیادی برای آویز و پلاک طلا اسم وجود دارد که در اندازه های مختلفی قابل طراحی و ساخت است. پلاک اسم هم یکی از همین مدل هاست که بین خانم ها و آقایان برای خرید هدیه مورد استقبال قرار گرفته است و علاوه بر گردنبند، به شکل انگشتر، گوشواره و دستبند اسم چرم نیز ساخته می شود. امکان طراحی پلک اسم با حروف فارسی و انگلیسی، مزیتی است که موجب شده قدرت انتخاب بیشتری برای هدیه دادن داشته باشیم.

مراحل ثبت سفارش و ساخت پلاک اسم

برای ثبت سفارش و ساخت پلاک اسم موردنظر خود، شما ابتدا نام یا نوشته و طرح مدنظر خود را برای ما ارسال می کنید، سپس طراحان شروع به طراحی کرده و شما از بین طرح های نمونه ارسالی یک طرح را انتخاب می کنید. بعد از ثبت سفارش، پلاک اسم انتخابی شما وارد مرحله ساخت شده و با توجه به ترافیک و پیک کاری، سفارش شما بعد از ۳ تا ۱۰ روز آماده تحویل به شما عزیزان می گردد.

ناگفته نماند که مدت و زمان لازم برای ساخت پلاک اسم بستگی به نحوه ساخت و مهمتر از آن به پیچیدگی طرح شما دارد و البته تا زمانی که طرح شما دیده نشود نمی توان نظر دقیقی برای زمان تحویل سفارش داد. در کل تمامی شرایط بستگی به طرح انتخابی شما دارد.

طلای لیلیوم در کمال آرامش برای شما نام، شعر و متن شما را طراحی می کند و به شما در این زمینه مشاوره می دهد. شما می توانید از بین طرح های موجودی که طراحی شده طرحی را انتخاب کنید. همچنین اگر جایی طرحی دیدید و برای شما جذاب بود کافیست به ما نشان دهید ما طرح را برایتان پیاده سازی می کنیم.

بهترین راه برای انتخاب طرح گردنبند اسم این است که قبل از طراحی درباره وزن و اندازه دلخواهتان و همینطور علایقتان با تیم گالری طلای لیلیوم صحبت کنید تا شما را بهتر راهنمایی کنند و همچنین از آنها بخواهید برای شما متن و نام را در هر دو حالت طراحی کنند. گالری طلای سازی لیلیوم به کسانی که از طریق سایت و اینستاگرام ما سفارش می دهند ۹ درصد مالیات را هدیه می دهد و هزینه ای از این بابت دریافت نمی کند.

یک اثر هنری یا هدیه ای فراموش نشدنی؟

چند سالی است که دنیای بی پایان طراحی و تایپوگرافی، پا به جهان بی حد و مرز طراحی و ساخت طلا و جواهر نهاده است. ترکیب این هنر و صنعت تبدیل به یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین اکسسوری های این روزهای دنیای مد و زیبایی شده و افراد بسیاری در جستجوی این هستند که گردنبند اسم طلا با نام خود و طراحی منحصر بفرد داشته باشند. شما می توانید علاوه بر گردنبند از زیورالات دیگر نیز برای حک نام خود و عزیزانتان استفاده کنید. حتی می توانید این زیورالات را در کنار هم بصورت نیم ست طلا استفاده نمایید.

اگر می خواهید هدیه ای به افراد ارزشمند زندگی خود بدهید که تا پایان عمر از ارزش آن کاسته نشود و هرگز شیرینی دریافت آن هدیه را از یاد نبرد، به گردنبند اسم طلا فکر کنید. از آنجایی که نام هر کس، یکی از ماندگار ترین دارایی های زندگی اوست، داشتن یک گردنبند اسم فارسی یا انگلیسی با نام و طرح منحصربفرد نیز از آن دست هدایایی است که به این راحتی ها فراموش نمی شود و به نوعی می تواند خاص ترین هدیه زندگی هر انسانی باشد.

نحوه ساخت گردنبند اسم طلا

مهم ترین نکته درباره گردنبند اسم طلا در گالری طلا و سنگ لیلیوم این است که نتیجه کار، گردنبندی منحصر به فرد است که هیچکس جز شما آن را در گردن نخواهد داشت. همین نکته یعنی یکتا بودن طراحی نام، خود یکی از مهمترین دلایل استقبال مردم از این ایده است؛ چرا که خاص پسندترین افراد هم برایشان ایده آل است اینکه بدانند گردنبندی که در گردن دارند، در گردن هیچکس پیدا نخواهند کرد. مخصوصاً که این طراحی نام انواع بسیار متعددی داشته و باعث می شود برای هر نام بتوان بی شمار طرح مجزا تولید کرد.

ساخت گردنبند اسم طلا

اگر سری به بازار طلا بزنید، به سادگی می بینید که برای هر نامی طرح های متعددی وجود دارد که تا حدودی نیز مورد استقبال هم قرار می گیرند. اما این طرح های آماده به صورت انبوه تولید شده و گاهاً در یک مهمانی ممکن است دو نفر از طرحی تماماً یک شکل استفاده کرده باشند. سفارش طراحی نام انحصاری این مزیت را دارد که آنچه در اختیار شما قرار می گیرد، در اختیار هیچ فرد دیگری نخواهد بود و طرح ساخته شده منحصراً برای شما طراحی، قالب ریزی و اجرا شده است. شما می توانید گردنبند اسمتان را با یک دستبند طلا ی اسم ست کنید.

انواع گردنبند اسم طلا

برای طراحی نام ها به صورت منحصر بفرد هزاران راه و روش وجود دارد. تایپوگرافی علمی است که با پیروی از آن، برای هر واژه و یا حرفی می توان به هزاران طرح کاملاً مستقل دست یافت. اگر در کنار خلاقیت، کمی با قوانین زیبایی شناختی هم آشنا باشید، آن وقت است که تایپوگرافی شما را به بهترین نتیجه ممکن خواهد رساند. از سویی در دنیای طراحی طلا و جواهر نیز با اقیانوسی بی پایان از ابزارها و راه‌های منحصر بفرد روبرو هستیم که به ما کمک می‌کند بتوانیم در کنار تایپوگرافی، به طراحی های زیبا و بی شمار دست پیدا کنیم. انواع کلی گردنبند اسم طلا را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

گردنبند اسم طرح افقی

در این طرح نام شما با تایپوگرافی و طراحی منحصر بفرد بصورت افقی نوشته و ساخته می شود.

گردنبند اسم طرح عمودی

در این گونه نوشته ها که بسته به نام و حروف موجود در آن طراحی می شود، نام شما به صورت مایل یا کاملاً عمودی طراحی و اجرا می شود.

گردنبند اسم طرح حروف مجزا

در بعضی نام های کوتاه می توان حروف را از هم تفکیک کرده و به شکلی منحصربفرد و با پیوستگی خلاقانه کنار هم چید و طرحی کاملاً خاص را پدید آورد.

گردنبند اسم طرح نام بر روی اِلِمان های معروف

در این نوع گردنبند اسم می شود نام شخص را در درون یک قلب و یا بر روی یک طرح علامت بی نهایت یا بر روی نماد ماه شخص و هزاران شکل دیگر نوشته و آن را اجرا کرد.

طرح ترکیب دو نام: در این نوع گردنبند اسم به هر شیوه ای که در بالا از آن یاد شده می شود نام دو فرد را در کنار هم نوشته و یا در آمیخته و طرحی تازه از دو نام مشترک به وجود آورد. این نوع گردنبند اسم طلا مورد پسند زوج‌های جوان است.

طرح ترکیب طلا و جواهر: می شود در کنار تایپوگرافی، از سنگ های مختلف مانند الماس، مروارید و یا حتی سنگ ماه شخص مورد نظر برای طراحی استفاده کرد و طرحی خاص تر را پدید آورد.

طرح های خلاقانه و بدیع: در بسیاری مواقع نام و یا ایده اشخاص برای طراحی کمک می کند به طرحی برسیم که شبیه هیچ یک از موارد بالا نبوده و کاملاً خاص و بی همتا طراحی شود.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا