مجموعه مدیریتی استان قزوین ریشه های فساد را در استان خشکانده است

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.borna.news ” در مورد مقاله ” مجموعه مدیریتی استان قزوین ریشه های فساد را در استان خشکانده است ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جمع اهالی محله امامزاده علی (ع) قزوین اظهار داشت: آن چیزی که در ۲ سال خدمت رسانی دولت گذشته نمایان شد این که مردم در جریان تمامی مشکلات و اقدامات دولت قرار دارند. 

وی افزود:دولت در ۲ سال قبل در اوج شرایط نامساعد کرونا، مرگ و میر ناشی از آن و نبود واکسن و توام با مشکلات اقتصادی موجود، نبود منابع مالی و بدهی های کلانی که باید دولت پرداخت می کرد، مستقر شد. 

photo_2023-08-26_00-12-18

اعلایی تصریح کرد: پس از مدیریت کرونا، کشور و دولت با توطئه دشمنان روبرو شد و اغتشاشات و فتنه های متعددی را تجربه کرد که به لطف خدا، با اراده ملت و با همگرایی مثال زدنی ملی، ملت ایران با وجود تنگناهای اقتصادی، با عناصر فتنه همراهی نکرد و همین پشتوانه خوبی برای استمرار خدمت به مردم عزیز شد. 

وی با بیان اینکه در این فضا دولت باید ضمن توجه به مسائل ریشه ای و بحرانی، چند اقدام مهم را پیگیری می کرد، اضافه کرد: مهم ترین اولویت دولت موضوعات اقتصادی است و دولت سعی کرد با کنترل نقدینگی و سیاست های انبساط پولی شدت تورم را کنترل کند و آمارها نشان می دهد مسیر صعودی تورم کنترل شده است.

photo_2023-08-26_00-12-24

استاندار قزوین یادآورشد: موضوع دیگر برخورد با رانت و مقابله با فساد بود که دولت تلاش می کند زمینه های رانت را در کشور از بین ببرد که هدفمند کردن نهاده های دامی از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده در این زمینه بود.

استاندار قزوین در جمع صمیمی مردم محله امامزاده علی(ع) شهر قزوین تصریح کرد: در حوزه سیاست خارجی اتفاقات بارز و آشکاری رقم خورد که نشان داد توجه به کشورهای همسایه و دل نبستن به کشورهای استکباری می تواند نقشه راه جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی باشد.

وی افزود: در دنیا نظم نوین اقتصادی در حال وقوع است که ایران بازیگر جدی این پیمان هاست وبه طور قطع برای مردم اثربخش خواهد بود.

اعلایی گفت: در استان قزوین با وضعیت های منحصر به فردی مواجهیم و مجموعه مدیریتی استان سعی کرده با اولویت گذاری، مشکلات را برطرف کرده و از ظرفیت ها به نحو مطلوبی استفاده کند.

photo_2023-08-26_00-12-31

استاندار قزوین بیان کرد: استان در زمینه آب، راه و بهداشت و درمان با مشکلاتی روبروست که برای تمامی این مشکلات برنامه ریزی شده و در یک دوره زمانی مشخص آنها را برطرف می کنیم.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: استان قزوین از نظر فساد وضعیت خوبی نداشت و قزوین را بهشت زمین خواری اعلام می کردند اما با توجه به اقدامات مجموعه مدیریتی استان ریشه های فساد خشکانده شده و فعالیت های افراد رانت خوار و رانت طلب محدود شده است.

وی اظهارداشت: در حال حاضر افراد مومن، انقلابی و سالم در مسئولیت قرار دارند و طبیعی است در چنین فضایی بتوان با فساد مقابله کرد و قزوین را محل سلامت، شفافیت و خدمت معرفی کرد.

photo_2023-08-26_00-12-03

اعلایی در خصوص انتخابات هم گفت: انتخابات وظیفه شرعی و ملی برای همه مردم است و نقشه های دشمنان را خنثی می کند و مردم با شرکت در این حماسه باشکوه، قطعا مسیر خدمت را تسهیل و  جایگاه ایران عزیز را در همه حوزه ها ارتقا خواهند بخشید.

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا