بهترین هوش مصنوعی برای پارافریز متن به زبان های مختلف

محتوای خبر پنهان کن

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می‌کند بدون دانلود نرم‌افزار بازنویسی متن، متن را بازنویسی کنید و با کمک هوش مصنوعی، نرم‌افزار بازنویسی محتوای آنلاین و آنلاین توسط این و بسیاری دیگر ارائه شده است. زبان ها، به راحتی محتوای خود را بازنویسی کرده و پس از خرید رپورتاژ تبلیغاتی، خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار تنها فعالان سئو نیستند و می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به متن غیر تکراری و منحصر به فرد داشتید، این ابزار شگفت انگیز به شما کمک می کند تا با استفاده از هوش مصنوعی Bay یک محتوای بازنویسی شده بسازید.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

 

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت:

 

متن با تلاش انسان بازنویسی شد

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتایج این سبک از بازنویسی متن در لایه های اصلی خود استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

از معایب این روش می توان به هزینه های نسبتاً بالای بازنویسی متن و تحویل کند محتوا اشاره کرد.

 

رونویسی کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

 

این فرآیند معمولا توسط ماشین ها یا هوش مصنوعی انجام می شود. در این حالت هر کلمه با کلمه ای مشابه آن کلمه جایگزین می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اول است. این ممکن است یکی از معایب این نوع باشد. یعنی کلمه جابجا نمی شود، همان کلمه در جای خود قرار می گیرد و جایگزین می شود.

به صورت مفهومی محتوا را با هوش مصنوعی بازنویسی کنید

 

یکی از بهترین سبک های کپی رایتینگ بازنویسی محتوا به مفاهیمی است که انسان ها و ماشین ها می توانند انجام دهند. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود، در برخی جملات ترتیب کلمات یکسان است و در برخی جملات به طور کامل تغییر می کند تا یک جمله جدید اما با همان مفهوم اصلی ایجاد شود. .


تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

 

سرویس رونویسی رایگان موجود در این سایت برای کاربران غیرتجاری و معمولی است که زمان محدودی برای رونویسی روزانه دارند، اما سرویس تجاری برای کاربران تجاری نیز نامحدود است.

 

مزایای ویرایشگر متن نسبت به نسخه حرفه ای چیست؟

 

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است. و با ابزارهای ارائه شده پس از نوشتن متن جدید توسط سرویس، می توانید ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید. و متن ویرایش شده را در قالب های مختلف صادر کنید

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

 

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری 3000 کلمه بازنویسی در هر درخواست است. با این حال، در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست در روز وجود ندارد. تفاوت این است که نسخه رایگان تعداد محدودی درخواست در روز دارد و به شما امکان می دهد تا حداکثر 300 کلمه را در هر درخواست بازنویسی کنید.

برای کاربران معمولی نسخه رایگان کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و درخواست های زیادی دریافت می کنید باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان Text Rewrite خاموش می شود؟

خیر نسخه رایگان برای همیشه رایگان باقی می ماند.

 

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

 

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا در نظر گرفته می شود؟

 

no Overwriting و rotation دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که در صورت ترکیب مناسب می توانند بهترین نتایج را ارائه دهند. هنگامی که به سادگی چرخانده می شود، هیچ چیز بازنویسی نمی شود و فقط کلمات مختلف با یکدیگر حرکت می کنند. صرف اسکرول به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا در نتایج گوگل ایندکس نمی شود و به نوعی محتوای اسپم و نامناسب به حساب می آید.

بنابراین اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

روشهای چرخش متن

 

برش محتوا مانند بازنویسی محتوا روش ها و حالت های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

اسپین روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این مورد، کلمات را به یک پاراگراف منتقل می کند. مثلا، پس از اجرا با استفاده از این روش، جمله «ابزار بازنویسی حرفه ای نشان داده شده است» به «ابزار نمایش داده شده، ارائه را بازنویسی می کند» می شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات منتقل شده و بازنویسی نشده اند و البته معنی جمله به بدترین شکل از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها نیز قادر به درک آن نیستند.

چرخش راهی برای تغییر پاراگراف ها است

در این روش پاراگراف های متن به بالا و پایین اسکرول می شوند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 4 با 3 و 4 با 2 جایگزین می شود. معنی عبارات حفظ شده و تکرار محسوب می شود. از آنجایی که بازنویسی وجود ندارد و فقط پاراگراف جابجا می شود، گوگل به راحتی می تواند این نوع را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربران عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج و ترکیب می کنند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته اگر بازنویسی وجود نداشته باشد، این تکنیک اسپین بهترین نوع تکنیک اسپین محسوب می شود. دلیلش این است که معنای عبارت حفظ می شود (حتی اگر تکرار شود) و کل متن از یک منبع مشتق نشده است. این می تواند چیز خوبی در مورد این ژانر باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا حداکثر 2000 کلمه متن (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) را استخراج کرده و در جعبه ابزار بازنویسی کپی کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را نمایش می دهد.

هر بار که روی گزینه رونویسی متن کلیک می کنید، اولین متن ها از ابتدا بازنویسی می شوند، متفاوت از دسته قبلی. این بدان معنی است که هر بار که متن را وارد می کنید، ممکن است تعدادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن شما کاملاً منحصر به فرد باشد، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل در هر سری 2 یا 3) برخی از پاراگراف ها را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید. این امر تشخیص اینکه متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است غیرممکن خواهد بود.

ترجمه به چه معناست؟

به کپی کردن محتوا پارافریز نیز گفته می شود. با استفاده از ابزار پارافریز محتوا نشونت برای متن خود، می توانید بیشترین بهره را از محتوای ترجمه شده ماشینی ببرید.

آیا گوگل متوجه می شود که متن بازنویسی شده است؟

خیر حتی اگر چرخش‌ها و آفست‌های فوق‌الذکر انجام نشوند، و اگر فقط متن را از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی‌تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی پیشنهاد می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی تغییر کند تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که در هیچ موردی به شما نرسد. توسط گوگل به رسمیت شناخته شده است. (حداقل در حال حاضر و با الگوریتم فعلی).

آیا متن محدود شده نیاز به تغییر دارد؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان ها نیز نیاز به ویرایش دارد، چه رسد به متن ماشینی. امکان مشاهده اشتباهات مفهومی کوچک در جملات بازنویسی شده در برخی قسمت ها به خصوص در زمینه های خاص وجود دارد که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

 

درصد سازگاری یا تطابق متن کپی شده با متن اصلی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها خاص بودن یا کلی بودن اثر است. فیلدهایی که بسیار خاص هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل تعویضی دارند می توانند درصد تشابه بالایی را نشان دهند (یعنی خروجی فرآیند شباهت بیشتری به اصل داشته باشد). طبق تست های زیاد این ابزار کاربردی بوده و تقریبا در همه زمینه ها قابل استفاده است و طبق یک الگوریتم پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را ویرایش کند و درصد تکرار را کاهش دهد.

آیا می توانم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری خود را با استفاده از این ابزار بازنویسی کنم؟

 

هدف از راه اندازی ابزار بازنویسی پایان نامه سئوسل، استفاده از آن در اینترنت و در زمینه سئو بوده است، اما همچنان برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد تکراری استفاده کنند. پایان نامه ها به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

بازنویسی یک مقاله چقدر هزینه دارد؟

در حال حاضر این سرویس رایگان است و تیم نشنت تصمیم دارد این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر کاربران عزیز ارائه دهد و برای بازنویسی متن نیازی به صرف هزینه زیاد نیست. البته نسخه رایگان هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

 

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا