آموزش ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1403

در سال های اخیر برای دانش آموزان پایه ششم برای ورود به پایه هفتم آزمون نمونه دولتی انجام نمی شود. این مدارس به مدارس هیات امنایی تغییر نام داده اند و دانش آموزان  برای ثبت نام باید مراحل آن را بگذرانند.  در ادامه به آموزش ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 پرداخته  می شود.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی از پایه ششم به هفتم

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم ابتدایی تا سال 1397 با برگزاری آزمون ورودی انجام می شد و دانش آموزان در موعد مقرر به سایت ثبت آزمون مراجعه و فرآیند نام نویسی را به صورت اینترنتی را انجام می دادند. اما پس از آن آموزش و پرورش روش پذیرش دانش آموزان در این پایه را تغییر داد و در مجموع پذیرش دانش آموزان در این مدارس بر حسب سوابق تحصیلی می باشد.

در سال تحصیلی 97-98  برگزاری آزمون نمونه دولتی حذف شد و در ادامه این تصمیم کلیه مدارس نمونه دولتی در مقطع متوسطه اول به مدرسه هیات امنایی تبدیل شدند.

از این رو برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی از پایه ششم به هفتم  دفترچه ای منتشر نمی شود. در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام در مدارس نمونه دولتی ششم 1403 مشخص نشده است. برای اطلاع سریع از آن با راه های ارتباطی گروه آموزشی رهاورد از قبیل همین سایت، اینستاگرام،تلگرام و ایتا ما را همراهی کنید تا با آخرین اخبار پیرامون نام نویسی مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم آشنا شوید.

زمان ثبت نام در مدارس هیات امنایی 1403(نمونه دولتی سابق)

همانطور که پیش از این بیان شد در سال تحصیلی 97-98  آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شد و کلیه مدارس نمونه دولتی پایه هفتم به هیات امنایی تبدیل شدند.  این مدارس با توجه به ظرفیت پذیرش، محدوده زندگی  و کارنامه دانش اموزان برای ثبت نام داوطلبان اقدام می کنند. این مدارس در ازای دریافت هزینه اقدام به برگزاری کلاس های فوق العاده برای دانش آموزان می نمایند.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم 1403

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم در مراحل مختلف دارای شرایط متفاوت است. در ادامه به این شرایط اشاره می شود:

  • هرگونه پیش ثبت نام قبل از تاریخ اعلامی در آیین نامه این مدرسه ها ممنوع است.
  • مدیران مدارس هیات امنایی در هنگام ثبت نام به دلیل اتعقاد قرارداد دریافت شهریه بین ولی دانش آموز در واحد آموزشی باید به سامانه مشارکت های مردمی مراجعه و قرار داد را تکمیل کند. آدرس این سامانه به نشانی mosharekatha.ir می باشد.
  • مشخصات والدین دانش آموز حتما باید در سامانه ثبت بشود.این اطلاعات شامل اطلاعات هویتی و شماره تماس و نشانی است.
  • دریافت وجه در زمینه های مختلف همگی بعد از شروغ سال تحصیلی و در صورت موافقت انجمن اولیا و مربیان و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه می باشد.
  • در صورتی که دانش اموزی دارای مدارک تحصیلی و یا شناسنامه نباشد مدیر به او یک ماه زمان داده و ثبت نام او با ارائه این مدارک می باشد.
  • دانش آموزان برای کسب اطلاعات دقیق می توانند در بازه ثبت نام به صورت حضوری در مدرسه مورد نظر مراجعه کنند. البته مدارس فهرستی از مدارک ارائه می کنند که دانش آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند این لیست را از مدرسه تهیه کنند.

برای مطالعه کامل این مقاله به آموزش ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم مراجعه نمائید.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا