خشکاندن ریشه‌های فساد می‌تواند به ارتقای اعتماد عمومی منجر شود

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.press ” در مورد مقاله ” خشکاندن ریشه‌های فساد می‌تواند به ارتقای اعتماد عمومی منجر شود ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

سخنگوی قوه قضاییه:

سخنگوی قوه قضاییه |سرقت

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد  گفت: امام (ره) سنبل تحقق وعده الهی مبنی بر نصرت و یاری رساندن به برپاکنندگان حق بود. رهبر کبیر انقلاب با دست خالی از تجهیزات مادی و با تکیه بر ایمان و عمل صالح توده‌های میلیونی ملت مظلوم ایران جنبش عظیمی به پا ساخت و موتور محرک آن امیدواری مظلومین و غلبه بر چپاولگران بود.

وی افزود: امروز برنامه دشمن آن است تا با انسجام انواع ابزار‌ها و به کارگیری ترفند‌ها امید و ایمان ملی در جامعه کاسته شود؛ لذا  دستگاه‌های حاکمیتی خود را موظف می‌دانند با برنامه ریزی منسجم با این هدف دشمن مقابله کنند.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.

ستایشی گفت: بازگشت اسدالله اسدی دیپلمات پرافتخار کشور مان را تبریک می‌گویم.

آخرین وضعیت پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی

وی با بیان اینکه پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۴۰۰۰ صفحه اوراق و اسناد و ۲۸ متهم دارد، تأکید کرد: تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان از متهمان مسترد و به مالباختگان پرداخت شده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: ۳۰۰ میلیارد تومان هم در حال تحقیق و بازگرداندن به مالباختگان است.

ستایشی گفت: کلیه متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شده‌اند.

تکمیل می شود…

دکمه بازگشت به بالا