6712 دانش آموز در استان قزوین فاقد گوشی هوشمند هستند

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز قزوین؛ نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین عصر یکشنبه با حضور سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ، جمالی پور فرماندار ، معاونین استاندار و اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

حسنعلی اصغری در این جلسه گفت: در کرونا تهیه تلفن و تبلت برای دسترسی به همه دانش آموزان در همه مناطق یکی از اولویت هایی است که سعی می کنیم با کمک خیرین همه نیازها را تأمین کنیم و همه می توانند آموزش ببینند.

وی گفت: ما هنوز شهرک هایی داریم که زیرساخت اینترنتی ندارند که برای آنها برنامه ریزی شده است که امیدواریم در سفر وزیر ارتباطات تسریع شود.

گرفتن

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: ارتقا the جایگاه استان در کنکور اولویت دیگری است که دنبال می کنیم. خوشبختانه در المپیک پر رنگ ترین مدال ها از جمله هشت مدال نقره و برنز به دست آمد. خوشحال کننده است

وی گفت: برای سهولت در توسعه عدالت آموزشی و ایجاد دسترسی به این گروه ها و جذب کمک های مالی ، شناسایی حدود هفت هزار دانش آموز فاقد تلفن و تبلت در استان در نظر گرفته شده است.

اصغری گفت: تسهیل دسترسی همه دانش آموزان به ابزارهای هوشمند نیاز به حمایت ، همدلی وفادارانه و مشارکت ملی همه سازمان های دولتی و غیردولتی ، موسسات خیریه و سازمان های غیردولتی دارد که در این راستا از طریق اجرای “طرح راهنما” از هر دانش آموز ، یک تبلت ، هر تبلت یک کلاس ، یک مدرسه است ، ما از تمام توانایی های استانی برای پوشش حداکثر دانش آموزان در این پروژه استفاده کرده ایم.

وی گفت: سال گذشته حدود 23 هزار دانش آموز فاقد تلفن هوشمند داشتیم و با کمک خیرین و بودجه دولت توانستیم بیش از 17 هزار تلفن تهیه کنیم و برای بقیه افراد نیز اقدام شد.

آموزش 3

اصغری گفت: روز گذشته 500 تلفن دیگر تأمین شد و هم اکنون 6712 دانش آموز فاقد تلفن هوشمند یا تبلت داریم كه بقیه را با امضای تفاهم نامه بین استاندار و سازمان آموزش و پرورش فوق العاده و خیرین در اختیار ما قرار می دهد.

در این مراسم تفاهم نامه تهیه تلفن های هوشمند برای دانش آموزان مستضعف توسط جمالی پور فرماندار و جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش امضا شد.

رونمایی از دو کتاب محمد انصاری و احمد حاج فتحعلی خیرین مدرسه ساز و تجلیل از اهدا کنندگان از دیگر برنامه های این جلسه بود.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا