کنسرسیوم دانشگاه‌های اوراسیا می‌تواند آغاز حرکت‌های بزرگ علمی در جامعه اسلامی باشد

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” borna.cmstest.ir ” در مورد مقاله ” کنسرسیوم دانشگاه‌های اوراسیا می‌تواند آغاز حرکت‌های بزرگ علمی در جامعه اسلامی باشد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

رئیس دانشگاه ایغدرترکیه با اشاره به ضرورت همراهی دانشگاه‌های کشورهای مسلمان برای توسعه علوم مختلف گفت: کنسرسیوم دانشگاه‌های اوراسیا می‌تواند آغاز حرکت‌های بزرگ علمی در جامعه اسلامی باشد.

محمد حاکی آلما در حاشیه برگزاری نشست کنسرسیوم دانشگاه‌های اوراسیا در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بیگ نیوز در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروز مهمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین دانشگاه‌های کشور ایران بودیم این دانشگاه از دیرباز در عرصه علمی مشهور بوده و زبانزد است.

وی ضمن استقبال است پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص تشکیل کنسرسیوم دانشگاه‌های اوراسیا با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ما باید بتوانیم از همدیگر کمک بگیریم تا در عرصه جهانی حرفی برای زدن داشته باشیم امروز نزدیک به ۲۰ دانشگاه دور هم جمع شده‌ایم تا تعاملات فی مابین را افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه تدام ارتباطات به توسعه همکاری‌ها می‌انجامد گفت: کشور ایران به عنوان کشور دوست و همسایه برای ما بسیار مهم و تاثیرگذار است از این رو انتظار داریم شورا و مشورتی که در این جمع صورت گرفته است در جلسات خلاصه نشده و در آینده با تفکر و تدبیر به توسعه همکاری‌ها بینجامد.

خبرنگار: اکبر بردباری

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا