برگزاری اختتامیه پنجمین‌ جشنواره فناوری‌ نانو دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت برخط‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز ، فاتح علی عیدی که از اختتامیه پنجمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد ، به صورت آنلاین تأکید کرد: “فناوری نانو بخشی از آینده نیست ، بلکه کل آینده است” و می افزاید: “فناوری نانو رشته جدیدی است. این رویکرد جدیدی در همه رشته ها نیست.

وی افزود: کاربردهای گسترده فناوری نانو ، همراه با پیامدهای اجتماعی ، سیاسی و حقوقی آن ، این فناوری را به یک زمینه میان رشته ای و بخشی تبدیل کرده است.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری نمایشگاه محصول را اولین اقدام اجرایی برنامه های اختتامیه جشنواره پنجم عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه بیش از 180 محصول فناورانه وجود دارد در زمینه فناوری نانو به مدت 24 هفته و به مدت دو هفته در وب سایت. این جشنواره برای عموم آزاد است.

دانشگاه |دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ، تبریز تک ، 9 سخنرانی تخصصی درباره آخرین یافته های علمی در زمینه فناوری نانو توسط اساتید برجسته دانشگاه های مختلف کشور و دو استاد از دانشگاه پوترا در مالزی در 8 و 9 آذر آنلاین. مطلع.

این مقام دانشگاهی مراسم برگزاری مجازی را در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دوشنبه 31 دسامبر سال جاری یادآوری کرد و گفت: این مراسم به صورت آنلاین و با حضور عزیز جوانپور ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و هیئت داوران جشنواره حضرت آیت الله سید محمد علی آل هاشم ، امام جمعه تبریز و سخنان معاون پژوهشی ، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه خواهد داشت و سرانجام جشنواره با اعلام برندگان بخشهای مختلف به پایان می رسد. .

انتهای پیام / 4117 /

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا