حمایت معاونت علمی از خودروی فرمول یک دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.press ” در مورد مقاله ” حمایت معاونت علمی از خودروی فرمول یک دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

ریاست جمهوری |علم

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تیم دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد که سازنده خودروی رهام هستند حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، امیر حسین میرآبادی امروز در نشست خبری رونمایی از خودرو فرمول یک دانشگاه فردوسی مشهد با اسم (رهام) گفت: صنعت خودرو یک حوزه جذاب به لحاظ فنی و نوآوری است به همین دلیل کشور‌های دنیا به موضوع صنعت خودرو توجه کرده‌اند.

میرآبادی با بیان اینکه خودروی رهام توسط محققان دانشگاه فردوسی مشهد ساخته شده است ادامه داد: قرار است این تیم در بزرگترین مسابقات دنیا حضور یابد و با ۸۰ تیم به رقابت بپردازد.

رئیس مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی با بیان با بیان اینکه در این مسابقات ۷۰۰ تیم برتر دانشگاه‌های دنیا حضور دارند ادامه داد: ایران نیز با تیم رهام و خودروی دانشجویی خود بعد از ۵ سال غیبت مجددا در این مسابقات مشارکت خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه حضور در این مسابقات یک دستاورد محسوب می‌شود گفت: با تلاشی که صورت گرفته در حوزه فناوری‌های خودرو اتفاقات خوبی رخ داده است. 

میرآبادی تأکید کرد: در معاونت علمی و مرکز تعاملات علمی این معاونت مسئولیت داریم که از هر نوع اقدامی که بتواند کمک به درخشش نام ایران در حوزه‌های علم و فناوری در ایران کند حمایت کنیم.

میرابادی حضور تیم‌های ایرانی در رقابت‌های جهانی را زمینه ساز تبادلات فنی دانست و یادآور شد: اگر این ارتباطات شکل بگیرد ما به اهداف خود رسیدیم و امیداورم حضور تیم ایرانی در ایتالیا این نوع ارتباطات را توسعه دهد.

دکمه بازگشت به بالا