کمک های مردمی در ماه رمضان ۹۱ درصد رشد داشت/ رسانه ها در امیدآفرینی نقش تاثیرگذار دارند

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.borna.news ” در مورد مقاله ” کمک های مردمی در ماه رمضان ۹۱ درصد رشد داشت/ رسانه ها در امیدآفرینی نقش تاثیرگذار دارند ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بیگ نیوز از قزوین؛ ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان به همراه قربانی مدیر روابط عمومی این نهاد به مناسب روز خبرنگار روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری بیگ نیوز روز خبرنگار را تبریک گفت.

ظاهری در این دیدار با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران در انعکاس واقعی خبرها اظهارداشت: دقت، صحت و سرعت در خبر اهمیت زیادی دارد اما این سرعت نباید دقت خبر را زیر سوال ببرد و موجب بی اعتمادی شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: رعایت آداب خبر نویسی و امانتداری در خبر هم بسیار اهمیت دارد و رسانه هایی که به صورت حرفه ای و در مسیر اعتمادسازی حرکت می کنند مخاطب زیادی دارند.

photo_2023-08-08_00-16-48

عملکرد دستگاهها با کمک رسانه ها دیده می شود

ظاهری در ادامه گفت: عملکرد دستگاههای اجرایی و خدمات رسان با کمک رسانه ها دیده می شود و اگر این آگاهی بخشی بخوبی انجام شود به اعتمادسازی و رضایت مندی مردم منجر خواهد شد.

این مسئول یادآورشد: خوشبختانه در استان قزوین رسانه های خوب متعددی داریم که در مسیر رسالت حرفه ای خود عمل می کنند و در امیدآفرینی نقش موثری دارند.

تقوا و اخلاق در همکاران خبرگزاری بیگ نیوز مشهود است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: بدون اغراق عملکرد چندین ساله خبرنگاران پر تلاش خبرگزاری بیگ نیوز در قزوین نشان می دهد که شما هم تقوا و هم اخلاق رسانه ای را بدقت رعایت می کنید و رمز موفقیت شما پایبندی به چارچوب های اخلاقی است.

photo_2023-08-08_00-16-30

وی اضافه کرد: حضور موثر شما در برنامه های مختلف و فعالیت بانشاط و خستگی ناپذیر همکارانتان در خبرگزاری بیگ نیوز جای تقدیر دارد و امیدواریم همچنان در عمل به رسالت خود موفق و پیروز باشید.

طاهری در ادامه گزارشی از فعالیتهای این نهاد نیز ارائه کرد و اظهارداشت: علیرغم همه مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد خوشبختانه با روحیه خیرخواهانه و انسانی که در بسیاری از مردم دیده می شود در ماههای اخیر شاهد افزایش مشارکت های مردمی در استان بودیم که جای تقدیر دارد.

این مسئول یادآورشد: در سرفصل های اکرام ایتام و اطعام مهدوی هم مشارکت مردم بسیار افزایش یافت و شاهد حضور خیرین در این برنامه ها بودیم.

وی بیان کرد: در ماه رمضان در طرح اطعام مهدوی با جمع آوری 59 میلیارد تومان کمک مکمک های مردمی در ماه رمضان 91 درصد رشد داشتردمی شاهد رشد 91 درصدی بودیم.

طاهری گفت: در طرح اکرام نیز در سال قبل 3 هزار نفر ثبت نام کردند و امسال در چهار ماه گذشته تاکنون 4 هزار نفر در این کار خداپسندانه مشارکت کرده اند و حامی شده اند.

169898228قزوین |کمیته امداد

این مسئول در ادامه تصریح کرد: درآمدهای مردمی امسال نیز نسبت به سال قبل از رشد 30 درصدی برخوردار شده است.

بازدید از خانواده های نیازمند

وی اظهارداشت: امسال هدف گذاری کرده ایم تا 10 درصد خانواده های تحت پوشش مورد بازدید حضوری و میدانی مدیران قرار گیرند که امسال بیش از 3 هزار خانواده مورد بازدید و سرکشی مدیران به همراه خیرین قرار گرفته اند.

طاهری بیان کرد: در ماه رمضان امسال تعداد 4 هزار خیر و مسئول و گروههای مختلف مردمی همراه ما بودند و در مجموع بیش از 4 میلیارد تومان کمک خیرین جمع آوری شد که همه را دلگرم کرد.

photo_2023-08-08_00-16-39

وی در خصوص مسکن محرومان نیز گفت: در زمینه احداث مسکن محرومان روستایی نیز در سال گذشته 207 واحد احداث و واگذار شد و امسال نیز تاکنون 164 واحد در مناطق محروم ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: تا پایان امسال تلاش می کنیم 400 واحد مسکونی دیگر ساخته شده و در کوهین، طارم و الموت تحویل محرومان روستایی شود.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا