کردستان در آستانە پیک جدید کرونا است

فرزین |نوروز

بیگ نیوز / کردستان استاندار کردستان با اشاره به اینکه کردستان در آستانه قله جدید تاج قرار دارد ، گفت: “فعالیت بنگاه ها و بنگاه های اقتصادی در طی اپیدمی کرونا به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط مردم بستگی دارد.”

بهمن مرادنیا در جلسه ستاد استانی استان کرونا ضمن قدردانی از دستاوردهای پرسنل بهداشتی و قدردانی از همکاری مردم برای بهبود اوضاع ، اظهار داشت: کشور و استان یک سال است که به کرونا رنج می برند متأسفانه آنها در اثر بیماری می میرند.

وی گفت: امیدواریم در ماه های آینده و با شروع واکسیناسیون شرایط به حالت عادی برگردد و افراد در چند ماه آینده رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار قرار دهند. نکات بهداشتی ، می توانیم امیدوار بود که آخر سال و نوروز را با کمترین نگرانی سپری کنیم.

مرادنیا گفت: “تلاش ما این است که مشاغل و مشاغل را قادر به کار کنیم و شرط عدم تعطیلی مشاغل رعایت پروتکل های بهداشتی است.”

استاندار کردستان از صاحبان سالن ها ، سالن ها و رستوران هایی که مردم به آنجا مراجعه می کنند خواست تا هنگام کار از بهداشت و دستورالعمل های ستاد مرکزی کرونا پیروی کنند.

مرادنیا گفت: “هیچ چیز بر زندگی و سلامتی مردم اولویت ندارد ، بنابراین هر مکانی که با پروتکل های بهداشتی مطابقت ندارد باید بسته شود”.

در حالی که فرزین رضایی اییس از دانشگاه علوم پزشکی کردستان از کاهش انطباق با پروتکل ها توسط مردم ابراز نگرانی کرد ، وی گفت: استان کردستان در آستانه رسیدن به قله جدید است ، بنابراین از ساکنان استان می خواهم که بتوانند برای رعایت مسائل بهداشتی

رضایی افزود: در حال حاضر شش شهر استان در وضعیت زرد قرار دارند و این تغییر وضعیت در استان بسیار نگران کننده است.

وی افزود: با توجه به وجود آزمایشات تقلبی در کشورهای همسایه ، هر مسافری که از مرز وارد استان می شود ، مجدداً از آزمون تاج خارج می شود ، حتی اگر تست تاج منفی داشته باشد.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا