ادامه افزایش ابتلا به کرونا با شیب ملایم/ خطر پیک مجدد بیماری

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا از ادامه روند افزایش موارد کرونا با شیب ملایم خبر داد و گفت: “اگر مردم به سفر و جلسات خود ادامه دهند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند ، مطمئناً یک برجسته دیگر را تجربه کنید. ”

در مصاحبه ای با بیگ نیوز ، دکتر مسعود مردانی وی در مورد وضعیت بیماری Covid-19 و در نتیجه بستری شدن در بیمارستان در کشور گفت: ‘ما هنوز شاهد افزایش موارد بیماری Covid-19 با شیب خفیف هستیم. در روزهای اخیر میزان ابتلا به بیماری بسیار کاهش یافته است ، اما اکنون میزان بیماری دوباره به تدریج در حال افزایش است.

وی با اشاره به سفرها و حوادث بدون حفظ پروتکل های سلامتی در تعطیلات گذشته ، افزود: طی دو هفته شاهد اوج تأثیر سفرها و حوادث اخیر بر بیماری عروق بیماری کرونا قلب خواهیم بود.

وی گفت: “در حال حاضر نمی توان پیش بینی كرد كه آیا به موج چهارم بیماری وارد خواهیم شد.” “البته ، اگر مردم به مسافرت و برگزاری مراسم ادامه دهند و پروتکل های بهداشتی مانند فاصله جسمی و اجتماعی را استفاده کنند ، استفاده از ماسک صورت گرفت. “دستها ، عدم تجمع و غیره را مشاهده نکنید ، ما قطعاً یک اوج را تجربه خواهیم کرد و دوباره موج می زنیم.

وی تأکید می کند: من توصیه می کنم که افراد تا حد امکان با یکدیگر همکاری کنند تا از گسترش ویروس جلوگیری کنند. اگر ویروس دوباره در کشور تشدید شود ، می توانیم مشکلات بیشتری پیدا کنیم. وضعیت موجود شکننده است و با کوچکترین بی توجهی می تواند از بین برود و بیماری در کشور دوباره ظهور کند.

مردانی درباره وضعیت فعلی بستری شدن در بیماری کرونا گفت: “میزان بستری در بیمارستان کمی بیشتر از قبل است.”

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا