پرچم سوئد در مقر ناتو برافراشته شد

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” پرچم سوئد در مقر ناتو برافراشته شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

پرچم سوئد در مقر ناتو برافراشته شد

پرچم سوئد امروز (۲۱ اسفند) طی مراسمی رسمی در مقر ناتو در بروکسل برافراشته شد و پیوستن کشور پادشاهی سوئد به پیمان اطلس شمالی به عنوان سی و دومین عضو با این مراسم نمادین تکمیل گردید.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرچم سوئد روز دوشنبه در خارج از مقر ناتو در بروکسل برافراشته شد و این کشور به طور رسمی به عنوان سی و دومین کشور به عضویت ناتو درآمد.

«ینس استولتنبرگ» دبیر کل ناتو در یک کنفرانس مطبوعاتی در بروکسل پس از تصویب عضویت سوئد اعلام کرد که این روز یک روز تاریخی است.

دبیر کل ناتو گفت که بعد از ۲۰۰ سال عدم تعهد، سوئد اکنون از حمایت اعطا شده بر اساس ماده ۵ ناتو، تضمین آزادی و امنیت متحدان برخوردار است.

«اولف کریسترسون» نخست‌وزیر سوئد هم در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که سوئد به خانه بازگشته است.

نخست‌وزیر سوئد افزود که سوئد اکنون بخشی از ناتو است – یک عضو و متحد مفتخر، همراه با نزدیک‌ترین دوستان و شرکای خود.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا