معاون سیاسی استاندار همدان: متخلفان ممنوعیت های کرونایی مجازات می شوند

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز همدان؛ مصطفی آزادبخت ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ، در جلسه اعضای ستاد استان ها علیه ویروس کرونا گفت که از قابلیت بسیج می توان برای کنترل و افزایش ترافیک نیز استفاده کرد: “با تشدید محدودیت ها ، کرونا ویروس و بیمارستان قابل پذیرش است آمار.

وی خاطرنشان کرد: نباید شاهد عادی شدن مردم ، افزایش ترافیک شبانه و ترافیک بین ایالتی در تاج قرمز باشیم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: علی رغم اینکه وی در وضعیت قرمز رنگی قرار دارد و نیاز به اعمال ممنوعیت تردد در آن است ، طبق اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، همدان در کشور پنجم است. فرکانس ترافیک ، که شایسته استان همدان است. “نیست.

آزادبخت با تأكيد بر اينكه نتايج اين جلسات بايد با كاهش پذيرش در بيمارستان به پايان برسد ، گفت: “گزارش هايي از مراسم عروسي و عزاداري گزارش شده است ، در حالي كه جلسه ستاد ملي كرونا ممنوع بوده و بايد باشد.” این مراسم را به صفر رساند و با مجرمان برخورد قانونی کرد.

وی افزود: هرگونه تجمع به هر شکلی ممنوع است و برای مراسم مذهبی از جمله شب های احیا ، ستاد مرکزی ویروس کرونا تصمیم به برگزاری مراسم خارج از منزل به مدت 2 ساعت گرفته است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: تصمیم ستاد ملی در کرونا دارای قانون است ، بنابراین همه موظف به اجرای آن هستند و هیچ کس نمی تواند علیه آن تصمیم بگیرد.

آزادبخت افزود: محدودیت ها و ممنوعیت هایی برای سازمان ها در نظر گرفته شده است و این موارد باید مجدداً به مدیران این بخش ابلاغ شود زیرا مدیران مسئول اجرای مستقیم این مصوبات در محل فعالیت خود و استانداران به عنوان عالی ترین نماینده سازمان هستند. دولت در شهرها آنها بر اجرای این قطعنامه ها نظارت می کنند.

وی تأكید می كند: “یكی از مهمترین فعالیتها برای جلوگیری از شیوع تاج ، ترغیب و همراهی مردم با اطلاعات مربوط به تاج است ، در این زمینه حضور مسئولان در كنفرانسهای خبری ، انعكاس هشدارها ، توصیه ها و اطلاعات مورد نیاز ، جو “تحت تأثیر جامعه قرار گرفت.

معاون استاندار همدان از رسانه ها ، به ویژه صدا و سیما خواسته است تا در مصاحبه با مسئولان ، کادر پزشکی و بیماران بستری در بیمارستان ها ، وضعیت فعلی استان را مستند سازند تا خانواده ها حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند ، ببینند که عادی و غفلت از روش: نامه های بهداشتی نباشید.

آزادبخت ادامه می دهد: “مقامات از مشکلات مردم به دلیل ایجاد محدودیت های کرونا ویروس آگاه هستند ، اما اگر این محدودیت ها اعمال نشود ، قطعاً مجبور به پرداخت هزینه سنگین و افزایش تعداد موارد و مرگ و میر هستیم. عزیزان ما. “

وی از راه دور کار و مشاهده حضور یک سوم کارکنان در دفاتر را انجام داد ، بازرسی اصناف را شدت بخشید و با واحدهای متخلف برخورد کرد ، از هرگونه مراسمی با همکاری ناجا و بسیج جلوگیری کرد ، کار رابط دفاتر را فعال کرد و در مورد ویروس کرونا. از طریق بلندگوها و ماشین های آتش نشانی که در مناطق مختلف شهر گشت زنی می کنند تماس بگیرید.

48

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا