دورهمی خانوادگی، ۱۷۴ نفر را در همدان به کرونا مبتلا کرد

به گزارش خبرگزاری آنلاین همدان؛ رشید حیدری مقدم در ستاد مرکزی تاج استان گفت: فردی که دارای تاج در همدان است ، تاکنون 48 نفر را به تاج آلوده کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: تعدادی از افراد غیربومی با coronavirus مربوط به کردستان و کرمانشاه که در حال حاضر در این استانها پذیرفته نشده اند و به دلیل شرایط خاص در بیمارستان های همدان بستری هستند. بیمارستان های استان بودن.

حیدری با بیان اینکه اکنون در بیمارستان شهید بهشتی همدان و امام حسین ملایر (ع) به یک ژنراتور اکسیژن نیاز فوری داریم ، افزود: یکی از مهمترین مشکلات در علوم پزشکی ، انتقال اکسیژن به بیماران است. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: شاخص انتقال کروناویروس از زیر یک به 1.15 رسیده است که این یک نگرانی جدی برای علوم پزشکی است.

حیدری مقدم افزود: نتایج غربالگری آزمایشگاهی مربوط به مراکز سرپایی دانشگاه علوم پزشکی همدان تأیید می کند که از 6 هزار و 714 آزمایش در مراکز سرپایی ، هزار و 956 مورد مثبت بوده است ، یعنی 23٪ از بیماران مراجعه کننده به مراکز سرپایی کرونا ویروس خود هستند. آزمون مثبت بود.

وی اظهار داشت: در مورد تعداد تست ها ، ما روزانه از 40 تا 50 مورد به 400 نمونه رسیده ایم و هم اکنون استان همدان در وضعیت زرد قرار دارد و تا آنجا که مربوط به شهر است ، همدان ، ملایر ، بهار و. فامنین در حالت زرد ، نهااواندو تویسرکان نارنجی و کبودراهنگ. ” رازان و اسدآباد در مرز سفید واقع شده است.

48

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا