عکس| تصادف وحشتناک ۲ سمند در ریگان / ۵ سرنشین در آتش سوختند

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” عکس| تصادف وحشتناک ۲ سمند در ریگان / ۵ سرنشین در آتش سوختند ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از وقوع سانحه برخورد ۲ دستگاه سمند در محور ریگان به ایرانشهر (سیستان و بلوچستان) طی صبح امروز خبر داد و گفت: در این حادثه خودرو‌ها دچار آتش سوزی شدند و پنج سرنشین فوت کردند.

آتش سوزی |استان کرمان
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه نیرو‌های امدادی از پایگاه امدادونجات شهرستان ریگان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امدادگران عملیات امدادرسانی را به سرعت آغاز کردند اظهار داشت: نجاتگران و امدادگران پنج فوتی این حادثه را رهاسازی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور یاد شده اتفاق افتاد عنوان کرد: امدادگران پس از رهاسازی پیکر بی جان افراد فوت شده، آنان را به عوامل مربوطه تحویل دادند.  این حادثه ساعت ۶:۴۴ صبح امروز اتفاق افتاد و امدادرسانی در این حادثه حدود ۲ ساعت به طول انجامید.

شهرستان ریگان در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان در مسیر ارتباطی کرمان – چابهار قرار گرفته است.

عکس| تصادف وحشتناک ۲ سمند در ریگان / ۵ سرنشین در آتش سوختند

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا