مرگ ۴ نفر در تصادف ۳ دستگاه سمند و پراید در گلستان

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” مرگ ۴ نفر در تصادف ۳ دستگاه سمند و پراید در گلستان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

خبرنگاران |خودرو

آفتاب‌‌نیوز :

قاسم غریب‌آبادی شامگاه شنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات تصادف حاشیه سد وشمگیر در استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: در پی گزارش حادثه تصادف سه دستگاه خودروی سمند و پراید از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان گلستان، امدادگران پایگاه امداد و نجات آق‌قلا به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه شامگاه شنبه ۱۰ تیرماه در حوالی سد وشمگیر، روستای آخوندزاده به سمت انبار الوم در شمال استان گلستان رخ داد، ادامه داد: در این تصادف سهمگین یک دستگاه سمند سورن با ۲ دستگاه پراید برخورد کرد که ۴ نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند و ۳ نفر دیگر هم مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با تاکید بر اینکه امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه یکی از مصدومان را به مرکز درمانی انتقال دادند، خاطرنشان کرد: دو مصدوم دیگر این حادثه توسط نیرو‌های اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

سرهنگ محمود شهرکی، فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان انحراف به چپ سواری سمند سورن را علت وقوع این حادثه ناگوار اعلام کرد و افزود: جانباختگان این حادثه سرنشینان خودرو پراید مدل ۱۳۸۹ بودند است.

وی با تأکید بر اینکه وسیله نقلیه پراید فاقد هرگونه ایمنی بود، توضیح داد: پراید دیگر مدل ۱۳۹۲ و دارای ایربک و خودرو سمند مدل ۱۴۰۱ دارای ایمنی بالا بود که عمل کردن ایربک خودرو سبب جلوگیری از آسیب رسیدن جدی به سرنشینان این خودرو‌ها شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در تصادف مذکور، پدر و مادر خانواده به همراه یک پسر چهار ساله و نوزاد ۶ ماهه جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: در این تصادف سه سرنشین خودرو پراید دیگر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان خطاب به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از هرگونه حادثه‌ای ضمن رعایت قوانین رانندگی، در جاده‌های با عرض کم با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا جان خود و سرنشینان در امان بماند.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا