تداوم فعالیت های ژئوپارک جهانی قشم بر بستر تکنولوژی

ویروس |ویروس کرونا

به گزارش بیگ نیوز قشم: علیرضا امری کاظمی ، مدیر ژئوپارک جهانی قشم وی عضو کمیته مدیریت ژئوپارکها در آسیا و اقیانوسیه و عضو کمیته اجرایی آثار جغرافیایی بود ، در نشست سالانه ژئوپارکهای جهانی یونسکو و گزارشی از عملکرد مدیریت در یک سال شرکت کرد. ارایه شده. ژئوسیت ها را به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش می دهد.

وی با اشاره به مشارکت و مقبولیت زیاد جامعه محلی قشم در این روند گفت: در این مدت ما توانستیم با طراحی و برگزاری مسابقات آنلاین و دوره های آموزشی ارتباط بین مردم و جامعه محلی را با ژئوپارک حفظ کنیم و برای جذب جذابیت و پتانسیل ژئوپارک جهانی قشم. ” مردم را از طریق شبکه های مجازی به مردم معرفی کنید.

مدیر ژئوپارک جهانی قشم با تأکید بر قوانین سختگیرانه در مجمع عمومی امسال ، افزود: ‘همه مقامات ژئوپارک های جهانی باید به رعایت قوانین و مقررات جدید برای حفظ و ادامه ژئوپارک ها در سراسر جهان توجه کنند. عضویت در شبکه جهانی یونسکو. ‘

در این کنفرانس که به مدت دو روز در قالب یک کنفرانس ویدیویی برگزار شد ، حدود 250 نفر از مدیران ، کارشناسان و مقامات از ژئوپارک های برتر پنج قاره جهان ، موضوعات مربوط به شبکه های جهانی یونسکو ، گزارش های سالانه شبکه ، فعالیت های انجام شده در آن زمان. محدودیت های کرونا ، وب سالانه شبکه جهانی وب و هزینه های عملیاتی سالانه این بودجه مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی قرار گرفته است.

این نشست دو روزه همچنین برنامه هایی را برای کنفرانس های آینده یونسکو در صورت رفع محدودیت تاج اعلام کرد و درباره طرح ارزیابی و بررسی پرونده های جدید ژئوپارک بحث و گفتگو کرد.

بحث در مورد اسناد ، فرم ها و آیین نامه های جدید یکی از مباحث روز دوم این نشست سالانه بود ، نشان دادن اعمال قوانین و مقررات بسیار سختگیرانه و نشان دادن حساسیت بیشتر یونسکو به پذیرش ژئوپارک های جدید و ارزیابی و ارزیابی حسابرسی از آن ژئوپارک های موجود کار خواهند کرد.

مجمع عمومی شبکه ژئوپارک های جهانی یونسکو سالانه به صورت حضوری در یکی از ژئوپارک های جهان برگزار می شود ، اما به دلیل محدودیت های ناشی از ظاهر Covid 19 در 17 و 18 نوامبر با حضور 250 مدیر و کارشناس برگزار شد در مزرعه

48

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا