اختصاص ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های خوزستان در دور دوم سفر رییس جمهور

بیگ نیوز/خوزستان استاندار خوزستان گفت: مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان در دور دوم سفر ریاست جمهوری برای پروژه های خوزستان در نظر گرفته شد که انشاالله تاثیر مثبتی بر کیفیت زندگی مردم استان خواهد داشت.

نشست جمع بندی و پیگیری نتایج دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان روز یکشنبه به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: در این سفر مصوبات و پروژه های خوبی برای استان در نظر گرفته شده که انشاالله توسط صدا و سیما، رسانه ها و در بسترهای فضای مجازی به شکل مطلوب و گسترده ای به اطلاع مردم شریف استان برسد.

به گزارش بیگ نیوز به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: از مسئولان دستگاه های اجرایی استان انتظار داریم جهت اجرای سریع و زمان بندی شده پروژه های مصوب پیگیری جدی داشته و بازدید و نظارت میدانی بر روند اجرای طرح ها را در دستور کار داشته باشند.

حسینی محراب تصریح کرد: مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان در دور دوم سفر ریاست جمهوری برای پروژه های خوزستان در نظر گرفته شد که انشاالله تاثیر مثبتی بر کیفیت زندگی مردم استان خواهد داشت.

استاندار خوزستان اظهار داشت: همچنین در جریان این سفر تفاهم نامه هایی میان دستگاه های اجرایی و همچنین شرکت ها و واحدهای محتلف بخش های خصوصی و دولتی منعقد شده و مدیران بایست با جدیت این تفاهم نامه ها را پیگیری نموده تا به مرحله اجرا برسند.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: با توجه به منش رئیس جمهور محترم و سیاست های دولت مردمی، بر رعایت ساده زیستی و داشتن روحیه مردمداری و حضور بین مردم توسط مدیران تاکید ویژه داریم.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا