افتتاح ۵۱ پروژه با اختصاص یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار در روانسر

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” افتتاح ۵۱ پروژه با اختصاص یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار در روانسر ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

حوزه |سایت

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار بیگ نیوز کرمانشاه، اظهار کرد: در مجموع ۵۱ پروژه‌ در حوزه عمرانی، کشاورزی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر در شهرستان روانسر در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: افتتاح و برگزاری میز خدمت در شهرستان، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از کارمندان نمونه‌ از برنامه‌های خارج از طرح عمرانی شهرستان روانسر بوده است.

فرماندار شهرستان روانسر تصریح کرد: پروژه‌های مهم و تاثیرگذار شهرستان روانسر بیشتر در حوزه راه با روکش آسفالت مسیر کرمانشاه به روانسر به طول ۱۲ کیلومتر و با اختصاص اعتبار بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۵ طرح و پروژه آبیاری تحت فشار و بارانی در حوزه جهاد کشاورزی با اختصاص اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

این مسئول ابراز کرد: طرح بهسازی و روکش آسفالت محور روانسر به کامیاران با اختصاص اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از اهم پروژهای شهرستان روانسر در حوزه راه و کشاورزی بوده است.

دکمه بازگشت به بالا