گلایه‌های خبرنگاران به فرمانده یگان ویژه در جایگاه خبرنگاران+ فیلم

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.press ” در مورد مقاله ” گلایه‌های خبرنگاران به فرمانده یگان ویژه در جایگاه خبرنگاران+ فیلم ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

خبرنگاران |علم

فرمانده یگان ویژه حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک توضیحاتی را در پاسخ به گلایه‌های خبرنگاران ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار احمد نورعلی در حاشیه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته اول لیگ برتر در پاسخ به گلایه‌های هواداران از وضعیت ورود به ورزشگاه آزادی اظهار داشت: من از شما خبرنگاران بابت دوره‌های قبل راضی هستم. خودتان می‌دانید صدور مجوزتان برای ورود به ورزشگاه باید یک لیست داشته باشد. از سازمان لیگ شما را به ما معرفی کنند و ما روی سرمان می‌گیریم. ولی وقتی لیستی ندارید کارت سازمان لیگ برای ما ملاک نیست. برخی کارت‌ها هم تاریخ ندارند. منتهی اگر یک لیستی از خبرنگاران و عکاسان باشد ما که مشکلی نداریم. 

وی در خصوص بازرسی بدنی خبرنگاران هم گفت: اگر 99 حُسن را در نظر بگیریم یک عیب هم شاید باشد. باید بگردیم تا مشکلی نباشد. زیرساخت‌های ما مشکل دارد. باید رعایت کنیم تا فردا برای ما حاشیه درست نکنید. 

ادامه صحبت‌های سردار نورعلی را در فیلم زیر ببینید:

دکمه بازگشت به بالا