کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در سمنان

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در سمنان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

حمل و نقل |خودرو

بیگ نیوز/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از کاهش ۳۰ درصدی حجم تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در این استان خبر داد.

به گزارش بیگ نیوز، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان شامگاه ۲۳ شهریورماه در شورای راهبری تصادفات این استان اظهار کرد: طی بیست و چهار ساعت گذشته به طور متوسط هر ساعت ۱۵۰۰ خودرو در باند جنوبی محور تهران مشهد تردد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: روان‌سازی ترافیک این محور نیازمند هماهنگی و انسجام کامل دستگاه‌های خدمات رسان امداد جاده‌ای در بخش‌های مختلف است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به تلاش های مسوولان برای کاهش تصادفات در ایام پرتردد جاده های استان پرداخت و افزود: با هماهنگی پلیس راه استان از ظرفیت خودروهای خدمات رسان دهیاری‌ها و دستگاه‌های اجرایی مجهز به چراغ گردان نیز در طول مسیر استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش محسوس تصادفات در این محور هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار کرد: در یک سال اخیر میزان حوادث رانندگی منجر به فوت در جاده‌های استان سمنان نسبت به مدت مشابه تا ۳۰ درصد کاهش یافته است که از هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان جاده‌ای در استان حکایت دارد.

وی به راه اندازی مواکب در طول محورهای استان اشاره کرد و گفت: مقرر شده فرمانداران در موضوع محل استقرار و نحوه خدمات مواکب مدیریت لازم را به نحوی داسته باشند که شاهد بروز خسارات جانی و مالی برای زائران و عزیزان مواکب نباشیم.

وی از استقرار مواکب این استان با هدف کاهش تصادفات جاده ای در طول محورهای استان در ایام پرتردد و روزهای پایانی ماه صفر خبر داد و تاکید کرد: موضوع استقرا اکیپ‌های دهیاری های واقع در مسیر توسط فرمانداران و بخشداران مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حمیدی تصریح کرد: همچنین مقرر شده که در بحث استقرار جرثقیل در طول محورها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و ادارات کل راه و شهرسازی استان و شرق استان جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند.

معاون استاندار سمنان تاکید کرد: در بحث سوخت نیز شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی استان تمام تلاش خود را جهت تامین سوخت جایگاه‌ها به کار گیرد.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا