ثبت نام ۷ هزار نفر از استان سمنان برای پیاده روی اربعین حسینی

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” ثبت نام ۷ هزار نفر از استان سمنان برای پیاده روی اربعین حسینی ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

تجهیزات پزشکی |تمدن

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز استان سمنان؛ احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری گفت:شان همه ما خدمتگزاری به زائران اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی افزود: حمایت از ستاد های استانی و شهرستانی اربعین حسینی از تاکیدات ریاست محترم‌جمهوری است و ما نیز در این مسیر گام بر میداریم.

معاون سیاسی استاندار سمنان خاطر نشان کرد: اربعین حسینی در گام دوم انقلاب، یکی از فرصت های تمدن سازی است،مهم ترین کارکرد آن را باید برپایه مولفه های قرآن کریم و اهل بیت(ع) قرار دهیم.

وی عنوان داشت: استان سمنان مرکز تولیدات دینی و اخلاقی است، باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن در بحث اربعین حسینی استفاده شود.

ریواده تصریح کرد: به منظور تقویت موکب سفید پوشان استان هماهنگی های لازم برای تامین میزان بیشتری از تخت و تجهیزات پزشکی از محل سازمان تامین اجتماعی کشور انجام گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه نقش مردم در حوزه های مربوط به پیاده روی اربعین حسینی باید برجسته شود، بیان داشت: بستر مشارکت حرکت مردمی برای پیاده روی اربعین حسینی باید در این جلسه تبیین شود. 23

دکمه بازگشت به بالا