کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تیران ، هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران طی روز کارگر با اهدای هدایایی از کارکنان این واحد دانشگاهی تشکر کرد.

فرهاد مصری نژاد ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران در این مراسم گفت: “با توجه به اینکه روز کارگران در روزهای اول محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) بود ، ما جشن کارمندان دانشگاه را به تأخیر انداختیم. “

وی کارکنان دانشگاه را یکی از ارکان و دلسوزان اصلی دانشگاه دانست و گفت: “کارکنان دانشگاه به دلیل مشارکت در دانشگاه ، همیشه برای محافظت از منافع دانشگاه و ارتقا goals اهداف والای آن و خدمت به دانشگاه با دلسوزی کامل.

دانشگاه |دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تیران با بیان شأن و منزلت کارمند گفت: در اسلام جایگاه اجتماعی به کارمندان و کارگزاران به عنوان یک موهبت و امانت الهی داده می شود تا برای جلوگیری از محرومیت ها و مشکلات موجود در کشور مورد استفاده قرار گیرد. مسائل اجتماعی را از بین ببرید. “

این استاد دانشگاه که از قول فرمانده م theمن علی (علیه السلام) نقل می کند ، گفت: این حضرت به یکی از کارگزاران خود می فرماید: “آنچه مسئول آن هستید طعمه نیست ، بلکه امانتی است که بر گردن شما نهاده شده است.” “؛ بنابراین ، کارمندان متولی دانشگاه هستند و همیشه باید در حفظ این قلعه تلاش کنند.

انتهای پیام / 4117/4062 /

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا