چند طرح عمرانی همزمان با هفته شوراها در شهر قزوین افتتاح می شود

چند طرح عمرانی همزمان با هفته شوراها در شهر قزوین افتتاح می شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شوراها چند طرح عمرانی و خدمات شهری در قزوین به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از قزوین؛ فصیحی رامندی به بهانه سالروز تاسیس نهاد شورا در این باره اظهارداشت: در راستای تحقق وعده های شورای ششم در حوزه افزایش ارایه خدمات شهری و امکانات رفاهی در مناطق کم برخوردار و نواحی منفصل شهری، پروژه های مختلفی در دستور کار شورا و مدیریت شهری قزوین قرار گرفته که بزوی آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد . 

فصیحی رامندی تصریح کرد: توجه به نقاط محروم و کم برخوردار شهر قزوین و مناطق منفصل شهری از اولویت های مهم و سیاست های جدی اعضای شورای ششم است. 

وی افزود: در این راستا شورای اسلامی شهر قزوین پروژه های مختلفی را دربخشهای گوناگون در مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار داده و تاکنون چند طرح مانند فرهنگسرای هادی آباد، فرهنگسرای خیابان شهید منتظری، و تعریض پل ناصرآباد مورد بهره برداری شهروندان قرارگرفته است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین  بر لزوم توجه به رعایت عدالت و توازن در اختصاص اعتبار به طرح های مناطق محروم و کم برخوردار شهر  قزوین تاکید کرد: مدیریت شهری قزوین در مسیر محرومیت زدایی و توسعه شهری و رعایت عادلانه امکانات، پروژه خانه فرهنگ ناصرآباد را احداث کرده که در هفته ملی شوراها افتتاح می شود.

وی بیان کرد: همچنین در نقاط مختلف شهر پروژه های دیگری از جمله فرهنگسرای چوبیندر، مجموعه ورزشی و فرهنگی مشعلدار و بوستان بانوان در دستور کار است که در سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فصیحی رامندی از پیگیری جدی شهردار قزوین برای تکمیل پروژه ها و بازدید مستمر وی از روند جاری و سرعت بخشی به تکمیل آنها تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا