پیام قدردانی رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان از تلاش های اصحاب رسانه در انتخابات

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” borna.news ” در مورد مقاله ” پیام قدردانی رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان از تلاش های اصحاب رسانه در انتخابات ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرنگار بیگ نیوز از اهواز، امیر طرفیانی طی پیامی از تلاش های اصحاب رسانه در پوشش خبری انتخابات و تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات قدردانی کرد.

متن پیام مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان و رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان به شرح ذیل است:

ملت بصیر و فهیم خوزستان بار دیگر دست در دست یکدیگر در حرم امن جمهوری اسلامی ایران و برای صیانت از نعمت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی افتخار دیگری برای ایران رقم زدند تا این حماسه عظیم در حافظه تاریخ به یادگار بماند و سرلوحه‌ای برای نسل‌های آینده این سرزمین الهی باشد.

بی شک، در این شکوه بصیرت و اقتدار ملی اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش بسیار چشمگیری ایفا نمودند و در افزایش سطح آگاهی جامعه و تشویق حضور مردم در پای صندوق های رای برای انتخاب صالح ترین افراد نقش بی بدیل و انکارناپذیری داشته اند.

تلاش اصحاب رسانه در خوزستان باعث شد تهدید هجمه‌های دشمن علیه انتخابات به فرصت آگاهی بخشی و جهاد تبیین تبدیل شود که جا دارد از تلاش و زحمات تحسین‌برانگیز آن ها تجلیل و قدردانی کرد.

امیدواریم این صدیقانِ جهل زُدای جامعه به عنوان مطالبه‌گر همچنان در صحنه حضور فعال و نقش پررنگ داشته باشند و در مسیر اعتلا و پیشرفت استان چون گذشته ثابت‌قدم و پیروز باشند.

پیام قدردانی رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خوزستان از تلاش های اصحاب رسانه در انتخابات

امیر طرفیانی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان 

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا