پرداخت کرایه تاکسی در قزوین الکترونیکی شد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” پرداخت کرایه تاکسی در قزوین الکترونیکی شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

الکترونیک |پول

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از قزوین؛ محمدرضا وثوق‌نیا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: داشتن وجه نقد و یا تهیه پول خرد همواره یکی از معضلات مهم تاکسیرانان و شهروندان بوده است، لذا برای نخستین‌بار ناوگان تاکسیرانی قزوین به سیستم پرداخت الکترونیک (QR-code) مجهز شد و همین امر، ضمن رفع دغدغه نداشتن وجه نقد و جلوگیری از اتلاف وقت از لحاظ بهداشتی نیز اهمیت فراوان دارد.

او افزود: برای اجرای این طرح، با هماهنگی با بانک شهر برای تمامی رانندگان ناوگان تاکسیرانی در این بانک حساب باز شده و برچسب الکترونیک پرداخت کرایه نیز توسط سازمان تهیه و جهت نصب در اختیار شرکت تعاونی تاکسیرانان قرار گرفته و در حال نصب بر روی تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی است.

وثوق‌نیا توضیح داد: در هر تاکسی ۲برچسب در شیشه‌های مثلثی ردیف عقب و یک‌برچسب در شیشه جلو نصب گردیده تا مسافرین برای پرداخت الکترونیک کرایه مشکلی نداشته باشند.

این مسئول اظهارکرد: شهروندان گرامی برای پرداخت کرایه از طریق این سیستم، کافی است پس از اطمینان از اتصال گوشی تلفن همراه خود به اینترنت، نسبت به نصب نرم‌افزارهای تاپ، سپ و یا آیدی پی اقدام کرده و با انتخاب آیکون قبض و اسکن برچسب الکترونیک، کرایه خود را با ساده‌ترین شکل ممکن پرداخت کنند.

46

دکمه بازگشت به بالا