کرایه ماشین های بین شهری

محتوای خبر پنهان کن

افزایش ۲۵ درصدی کرایه تاکسی در ۱۴۰۱ تصویب شد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سال آینده را تصویب کردند.

جعفر تشکری هاشمی در جریان بررسی لایحه افزایش کرایه ماشین در تهران و تاکسی در سال آینده گفت: پیشنهاد می شود که نرخ کرایه تاکسی متوسط افزایش 25 درصدی داشته باشد و همچنین پیش بینی استفاده از خودروهای با کیفیت بالاتر نیز در این لایحه شده است که می‌توانند در صورت فراهم شدن این امکان طبق مصوبات دوره های قبل افزایش نرخ داشته باشند. وی با بیان اینکه استفاده از نظام پرداخت الکترونیک در سال آینده جزو تعهدات تاکسیرانی است گفت: امکان متغیر بودن کرایه در ساعات پیک نیز وجود دارد.

تشکری هاشمی افزود: در این لایحه آمده است که به طور متوسط نرخ کرایه 25 درصد افزایش یابد اما در برخی خطوط که نیاز به تغییر نرخ است می توانند تا 35 درصد افزایش نرخ داشته باشند. اما در خطوط دیگر باید کمتر از 25 درصد افزایش نرخ باشد که بالانس این عدد به 25 درصد برسد. وی با بیان اینکه در نوبت شب  یعنی از ساعت 22 تا  6 صبح افزایش 20 درصدی تعرفه در نظر گرفته شده است، گفت: نظامات جبرانی پیش بینی شده تا بتوانیم تاثیر تورم را در رانندگان تاکسی کاهش دهیم. اعضای شورای اسلامی شهر تهران با رای خود به افزایش میانگین 25 درصدی نرخ کرایه رای مثبت دادند.

بهترین راه رزرو سواری بین شهری چیست؟

از بهترین راه ها برای سفر رزرو تاکسی بین شهری است. در سایت ما شما می توانید برای مسیر مورد نظر خود سواری دربست کنید، درب منزل سوار شوید و به مقصد برسید.

بهترین راه رزرو سواری دربستی بین شهری چیست؟ در ادامه به طور مفصل و با جزئیات کامل به این پرسش پاسخ خواهیم داد. همانطور که می‌دانید روش های مختلف و متنوعی برای سفر بین شهری وجود دارد. از قطار و هواپیما بگیرید تا اتوبوس. اما یکی از راحت‌ترین، امن‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای انجام سفر بین شهری استفاده از سواری دربستی است. در گذشته استفاده از دربستی‌ها سختی‌های زیادی داشت؛ چرا که اولا قیمت‌ها مشخص نبود و شما مجبور بودید به طور مستقیم با راننده وارد مذاکره بر سر قیمت شوید، دوما برای استفاده از سواری‌های بین شهری باید به پایانه‌ها و ترمینال‌ها می‌رفتید که این مساله باعث اتلاف وقت و از آن مهم‌تر از بین رفتن مزیت استفاده از سواری بجای اتوبوس می‌شد.

اما امروزه با پیشرفت صنعت حمل و نقل آنلاین، می‌توانید در هر کجا که هستید، تنها با چند کلیک از سواری دربستی استفاده کنید. در ادامه به بهترین راه رزرو سواری دربستی بین شهری خواهیم پرداخت و شما را با نحوه خرید بلیط سواری بین شهری آشنا می‌کنیم.

بهترین راه رزرو سواری دربستی بین شهری

اگرچه سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های آنلاین متفاوتی در زمینه رزرو و فروش بلیط سواری دربستی بین شهری فعال هستند، اما بدون شک باید استفاده از سایت مجموعه ما را بهترین راه رزرو تاکسی بین شهری قلمداد کرد. این سایت که در زمینه فروش بلیط اتوبوس نیز فعال است دارای خدمات و امکانات منحصر بفرد در زمینه رزرو سواری بین شهری است و همین مساله این سایت را به محبوب‌ترین و بهترین سایت فروش بلیط سواری دربستی تبدیل کرده است.

سایت

سایت ما یک سایت تخصصی فعال در حوزه فروش بلیط‌های اینترنتی برای سفرهای زمینی است. شما در این سایت به راحتی و با سهولت کامل می‌توانید اقدام به خرید بلیط اتوبوس، قطار و سواری دربستی بین شهری کنید. مزیت این سایت ارائه خدمات مناسب و از آن مهمتر امکان مقایسه قیمت انواع شرکت‌های مسافربری مختلف است.

نحوه خرید بلیط سواری دربستی از سایت

سایت ما به این دلیل بهترین راه رزرو سواری دربستی بین شهری لقب گرفته است که، اولا با تعداد بسیار زیادی از شرکت های مسافربری فعال و معتبر قرارداد دارد و ثانیا، قیمت‌های بسیار مناسبی دارد که تقریبا از تمامی سایت‌ها و سامانه‌های دیگر کمتر است. برای خرید بلیط سواری دربستی بین شهری از سایت کافی است وارد قسمت دربستی شده و پس از وارد کردن شهر مبدا و مقصد خود، لیست تمام گزینه‌های موجود و قیمت آنها برای شما نمایش داده خواهد شد. در این صفحه علاوه بر قیمت بلیط اطلاعات مفید دیگری از جمله نوع ماشین، وضعیت راه، ساعت حرکت، مسافت و مدت زمان سفر و همچنین مسیری که راننده شما را از آن به شهر مقصد خواهد برد، برای شما نمایش داده می‌شود.

بعد از انتخاب گزینه مورد نظر خود وارد بخش ورود اطلاعات خواهید شد که در آن قسمت باید نام خود و همچنین شماره ملی را وارد کرده و در صورت دلخواه یک آدرس ایمیل هم به سیستم بدهید. بعد از طی شدن این مراحل پیش فاکتور اولیه برای شما صادر شده و می‌توانید از جزییات سفر مطلع شوید. در صورت موافقت و تطبیق اطلاعات در مرحله آخر هزینه بلیط را پرداخت خواهید کرد و بلیط شما به راحتی صادر می‌شود. تنها کاری که باقی مانده حضور در درب منزل در زمان مشخص شده است!

خدمات پس از فروش سایت

یکی از دلایلی که سایت ما را تبدیل به بهترین راه رزرو سواری دربستی بین شهری کرده است، پاسخ‌گویی 24 ساعته و همچنین امکان برقراری تماس آنلاین با کارشناسان این سایت است. شما از مرحله خرید بلیط سواری دربستی تا اتمام سفر، امکان تماس با این کارشناسان را خواهید داشت. می‌توانید از این ویژگی پیش از خرید بلیط بهره‌مند شوید و از مشورت کارشناسان در مورد خرید بهترین و ارزان‌ترین بلیط استفاده کنید. همچنین در صورت بروز مشکل یا خطا در هنگام خرید بلیط بازهم کارشناسان این سایت برای پاسخگویی حاضر خواهند بود.

اما از دیگر ویژگی‌های این سایت داشتن یک بخش مجزا برای استعلام بلیط‌های خریداری شده است، در این بخش شما می‌توانید بلیط خود را مشاهده کنید و از تاریخچه سفر‌های خود مطلع شوید، اما مهمتر از این‌ها، در این بخش در صورت وجود هرگونه مشکل در بلیط می‌توانید به راحتی بلیط خود را استعلام کرده و مشکل آن را برطرف کنید و یا در صورت لزوم بلیط را کنسل و مبلغ خود را دریافت کنید. تمام این ویژگی‌ها و امکانات بدون معطلی بوده و همین مسئله باعث تبدیل شدن این سایت به بهترین راه رزرو سواری دربستی بین شهری شده است.

امنیت، هنگام سفر با ماشین های ما

یکی از مسائلی که برای هر مسافری حائز اهمیت است، امنیت سفر است. این امنیت به دو بخش رضایت از نحوه رانندگی و امنیت روانی و جانی تقسیم می‌شود. به همین دلیل سایت ما در مورد تمام سفرهای دربستی با ماشین‌های سواری، خود را موظف به حفظ امنیت مسافران می‌داند. این سایت به همین دلیل تنها از ماشین‌هایی با کیفیت فنی مناسب استفاده می‌کند و از آن مهمتر، تنها رانندگانی امکان پذیرش سفر را دارند که دارای امتیاز بالای فنی از سمت شرکت‌های خود هستند.

از سوی دیگر سایت ما تنها با شرکت‌های دارای مجوز قرارداد دارد و آن شرکت‌ها نیز موظف هستند که رانندگان خود را از نظر سابقه و همچنین تعهد اخلاقی بررسی کنند. بنابراین در سفرهایی که بلیط آن را از سایت تهیه کرده‌اید به هیچ وجه نگران امنیت و سلامت خود نباشد و از این که بهترین راه رزرو سواری دربستی بین شهری را انتخاب کرده‌اید لذت ببرید و بی دغدغه مسافرت کنید.

پوشش دهی سفرهای بین شهری با سواری در سایت

در حالی که سایت ما به تازگی بخش فروش بلیط سواری دربستی خود را افتتاح کرده، در همین مدت کوتاه به یکی از بهترین شیوه‌های رزرو سواری دربستی بین شهری تبدیل شده است. شاید اصلی‌ترین علت این مساله پوشش دهی مناسب این سایت باشد. شما از طریق سایت به راحتی می‌توانید از هر نقطه از کشور، ماشین دربستی به نقاط مختلف کشور سفارش دهید. با وجود این امکان دیگر نگران سفر به نقاط دور افتاده نخواهید بود و می‌توانید با خیالی آسوده به هرکجا که می‌خواهید سفر کنید.

اپلیکیشن

اگر از آن دسته افرادی هستید که به جای سر زدن به سایت از طریق اپلیکیشن‌ها اقدام به خرید بلیط سواری بین شهری می‌کنند، بازهم نگران نباشید چرا که این امکان نیز از سوی تیم ما فراهم شده و شما به راحتی می‌توانید از طریق سایت اقدام به دانلود نرم افزار کنید. اپلیکیشن ما دارای بخش‌های مختلفی از جمله بخش‌های خرید بلیط اتوبوس، سواری دربستی و همچنین ارسال بار است. در این اپلیکیشن امکان برقراری ارتباط با کارشناسان حمل و نقل این تیم نیز فراهم شده است. شما از طریق این اپلیکیشن حتی سریع‌تر از سایت می‌توانید بلیط تهیه کنید.

بهترین تاکسی اینترنتی داخل و بین شهری در ایران

تاکسی سنتی و حمل‌ونقل آنلاین خودرو ، حالت‌های خدمات مشترک یا حمل‌ونقل عمومی بر اساس تقاضا هستند و راحتی سفر روزانه را برای مسافران فراهم می‌کنند. تاکسی‌ها به دلیل ارائه انعطاف‌پذیری و قابلیت‌های خدمات شخصی‌سازی شده در سیستم حمل‌ونقل کنونی، نقش مهمی را نسبت به سایر روش‌ها ایفا می‌کنند. بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری و داخل شهر  برای رانندگان و مسافران کدام یک هستند؟

با ظهور اپلیکیشن های تاکسی، صنعت تاکسی و حمل و نقل پیشرفت بزرگی پیدا کرده است. کاربران اکنون می توانند تاکسی خود را رزرو کنند، اطلاعات راننده را مشاهده کنند و کل کرایه سفر را بررسی کنند، همه اینها تنها با یک لمس دکمه. با چنین سهولت و راحتی در اختیار مشتریان، کاملاً راحت به این روند رسیده اند و راه را برای بازیگران اصلی بازار هموار می کنند. در این نوشته به بررسی نظرات مردم در مورد بهترین تاکسی اینترنتی پرداخته ایم.

نظرات مردم در مورد اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی

قبل از درخواست تاکسی اینترنتی از یک ارائه دهنده خدمات تاکسی آنلاین، به دنبال نظرات کاربران در مورد آن شرکت باشید. نظرات روشی عالی برای دانستن تجربیات مشتریان گذشته و اینکه آیا آنها سفر خود را دوست داشته اند یا خیر می باشد. به صفحه هر یک از شرکت های درخواست تاکسی اینترنتی در سایت ما بروید و ببینید مشتریان دیگر در مورد تجربه خود با ارائه دهنده خدمات تاکسی خاص چه می گویند. همچنین، بازخوردهای فید را بررسی کنید زیرا می توانند به شما در درک و تعیین پیشینه ارائه دهنده کمک کنند.

بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری و داخلی شهر به انتخاب کاربران

برای مشاهده نظرات و تجربه کاربران هر یک از اپلیکیشن های سفارش تاکسی آنلاین می توانید بر روی باکس های مربوطه کلیک کنید.

تاکسی اینترنتی اسنپ

شرکت ایده گزین ارتباطات روماک با نام تجاری اسنپ فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز نموده است. این شرکت برای انجام سفرهای درون شهری مسافران به عنوان سامانه هوشمند حمل و نقل کار خود را شروع کرده است.

اپلیکیشن اسنپ بعد از گذشت چهار سال از فعالیت خود تبدیل به یک سوپر اپ شده است و اکنون خدمات گروه اسنپ در آن ارائه می شود. در این اپلیکیشن علاوه بر درخواست خودرو سواری می توانید موتور، وانت، سفارش غذا، خدمات پزشکی، مشاوره آنلاین، رزرو هتل، خرید بیلط هواپیما و اتوبوس و … درخواست بدهید.

تاکسی اینترنتی تپسی

تپسی نیز یکی از اپلیکیشن های درخواست خودرو در کشور می باشد. این شرکت توانسته چندین سرویس را راه‌اندازی کند که علاوه بر درخواست خودرو می توانید موتور به عنوان پیک درخواست کنید.

اگر دارای گوشی هوشمند نیستید و یا به اینترنت دسترسی نداری برای درخواست خودرو از تپسی می توانید با شماره ۱۶۳۰ تماس بگیرید و درخواست تاکسی کنید. تپسی در همه شهرهای کشور فعال نیست و در شند شهد از جمله تهران، کرج، مشهد، اصفهان و … فعالیت می کند.

تاکسی اینترنتی ماکسیم

شرکت ماکسیم فعالیت اصلی خود را از سال ۱۳۹۶ بعد از کسب مجوزهای لازم آغاز نموده است. این شرکت هدف خود را از یک سو راحتی مسافران تا بتوانند با روش هایی آسان درخواست سفر خود را به ثبت برسانند و از سوی دیگر رانندگان با شرایط بهینه فرایند جست و جو و حمل و ننقل مسافران را اجرا کنند.

این شرکت که در ابتدای از شهر تهران کار خود را آغاز نموده است. علاوه بر اپلیکیشن درخواست خودرو ماکسیم شما می توانید با تماس با شماره ۱۶۱۱ درخواست خودرو نمایید. این مجموعه نیز همانند دیگر اپلیکیشن های درخواست خودرو دارای دو اپلیکیشن مخصوص مسافر و همچنین اپلیکیشن مخصوص راننده می باشد.

تاکسی اینترنتی دینگ

یکی دیگر از اپلیکیشن های درخواست خودرو دینگ می باشد. در حال حاضی فقط در شهر تهران خدمات می دهد. در این اپلیکیشن شما می توانید سفر خود را از یک ساعت تا یک هفته رزرو کنید.

برنامه های کاربردی مبتنی بر اینترنت برای خدمات تاکسی

تمدن امروزی ما مستعد استفاده از فناوری شده است و نقش عمده ای در شکل دادن به جامعه ایفا می کند. در سال‌های اخیر، با معرفی تلفن‌های همراه با قیمت‌های مقرون به صرفه در بازار، شاهد پیشرفت عظیمی در اپلیکیشن های همه کاره در سراسر جهان بوده‌ایم که استفاده از آن را افزایش داده است.

ما امروز با حرکتی قابل توجه در نحوه دسترسی به وب مواجه شده ایم که موبایل ها به نقطه دسترسی ضروری برای استفاده از وب تبدیل شده اند. در دنیای پر سرعت کنونی، تلفن های همراه صرفاً برای تماس، پیامک، بازی و غیره مورد استفاده قرار نمی گیرند، با این حال، درها را به روی مشاغل آنلاین در حال توسعه مختلفی باز کرده اند که یکی از آنها خدمات درخواست تاکسی اینترنتی است.

یکی از برجسته‌ترین پیشرفت‌های فناوری اخیر در صنعت حمل‌ونقل از طریق معرفی برنامه‌های تاکسی الکترونیکی است. این برنامه ها به فرآیندی برای تامین منابع تاکسی یا سایر اشکال حمل و نقل از طریق یک برنامه تلفن همراه اشاره دارد. چنین برنامه‌هایی قدرت همگام‌سازی رانندگان و مسافران را در یک شبکه همتا به همتا دارند و تجربه‌ای یکپارچه را برای کاربران ترویج می‌کنند و به طور کلی نیاز به شرکت‌های تاکسیرانی رایج را از بین می‌برند.

استفاده از این برنامه‌ها روش‌های مبتکرانه جدیدی را برای وانت تاکسی شکل می‌دهد، روش‌های سفر روزانه ما را تغییر می‌دهد و پلتفرم جدیدی را در هر صنعت در حال رشد ایجاد کرده است. ظهور سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) و افزایش تقاضا و عرضه خودروها و رانندگان در شهرهای بزرگ کشور به رقابتی تسلیم ناپذیر در صنعت تاکسیرانی منجر شده است. این تحقیق عمدتاً از طریق تصمیمات متناقض شخصی در مورد انتخاب بین برنامه های کاربردی معمولی الهام گرفته شده است، با انگیزه ای برای کشف دلیل رشد سریع برنامه های کاربردی در صنعت تاکسی.

خدمات درخواست آنلاین تاکسی: مزایای اصلی و فاکتور مهمی برای مشتریان

در زمان‌های گذشته، رزرو تاکسی کار سختی بود که شامل تماس با آژانس های مختلف و اپراتورهای تاکسی بود. حتی اگر امکانات اینترنت در دسترس بود، در واقع باید اطلاعات تماس یک سرویس تاکسی را در محل خود پیدا می کردید تا رزروهای خود را برنامه ریزی کنید. اکثر ارائه دهندگان خدمات تاکسی وب سایت درخواشت خود را نداشتند که بتوانید با آنها تماس بگیرید و رزرو خود را انجام دهید. اما، همه چیز در چند سال اخیر به شدت تغییر کرده است.

در زمان حاضر، بسیاری از خدمات رزرو آنلاین تاکسی وجود دارد که دارای وب سایت های خاص خود هستند و برای استفاده از خدمات در هر زمان از شبانه روز کاملاً ایمن هستند. خدمات رزرو آنلاین تاکسی با قیمت های بسیار مقرون به صرفه در دسترس است و هر زمان که لازم باشد می توان با سهولت زیادی رزرو کرد. امروزه، درخواست آنلاین تاکسی مزایای بیشتری دارد.

هر زمان که بخواهید می توانید تاکسی رزرو کنید

یکی از بزرگترین مزایای درخواست آنلاین تاکسی این است که می توانید خدمات را در هر زمانی رزرو کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی هوشمند یا یک سیستم کامپیوتری و یک اتصال خوب به اینترنت است. صرف نظر از اینکه چه ساعتی از روز یا شب است، خدمات تاکسی آنلاین همیشه در حال کار هستند.

پیشنهادات و تخفیف های ویژه دریافت می کنید

اگر در یک فصل خاص تاکسی رزرو می کنید، همیشه این شانس وجود دارد که بتوانید از پیشنهادات و تخفیف های ویژه استفاده کنید. با استفاده از این تخفیف ها و کوپن ها می توانید در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید و همچنین به تاکسی سواری بعدی خود اضافه کنید.

خدمات درخواست اینترنتی واضح است

وقتی درخواست تاکسی را به صورت آنلاین انجام می دهید، هیچ شکی در جزئیات سفر یا قیمت وجود ندارد. هنگامی که از یک شرکت معتبر استفاده می کنید، مطمئن هستید که تاکسی مطابق با جزئیات رزرو برنامه ریزی شده در محل مورد نظر شما خواهد بود. همچنین برای اطمینان می توانید وضعیت سفر خود را به صورت آنلاین بررسی کنید.

خدمات درخواست آنلاین تاکسی امروزه یک روش بسیار راحت و متداول است که باعث صرفه جویی در هزینه، زمان و سطح بالایی از سهولت می شود. اما، اگر شما تازه کار هستید و قبلا هرگز از یک سرویس درخواست تاکسی آنلاین استفاده نکرده اید، باید وقت خود را برای یافتن بهترین ارائه دهنده خدمات تاکسی آنلاین صرف کنید تا از بهترین تجربه بهره مند شوید.

قبل از رزرو تاکسی خود از هر ارائه دهنده خدمات تصادفی، چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. مطمئن شوید که همه این عوامل را در نظر گرفته اید تا اطمینان حاصل کنید که تاکسی راضی کننده ای دارید و از هر گونه دردسری جلوگیری می کنید. اگر برای وصل شدن به اینترنت به دنبال بهترین اینترنت خانگی هستید حتما نظرات کاربران در بخش مورد نظر را بخوانید.

کرایه را در نظر بگیرید

کرایه حمل و نقل یکی از حیاتی ترین مواردی است که هر زمان که یک سرویس تاکسی آنلاین استفاده می کنید باید به آن توجه کنید. به یاد داشته باشید که نرخ کرایه، پیشنهادات و تخفیف ها را بررسی کنید تا بهترین معامله موجود را دریافت کنید. علاوه بر این، همچنین مطمئن شوید که نرخ کرایه سایر ارائه دهندگان خدمات را مقایسه می کنید تا مطمئن شوید که قیمت معقولی را پرداخت می کنید.

بررسی پیشینه راننده ها

برای سفر ایمن و راحت به مقصد، هرگز نباید فراموش کنید که سابقه کار و اعتبار و سابقه کاری راننده تاکسی را بررسی کنید. انجام یک بازرسی به شما کمک می کند تا بدانید که آیا راننده به اندازه کافی برای رانندگی ماشین آموزش دیده و با تجربه است یا خیر.

بررسی کنید که آیا ارائه دهنده خدمات تاکسی دارای مجوز است یا خیر

برای راه اندازی تاکسی سرویس اینترنتی قانونی، تاکسی سرویس دهنده باید دارای مجوز معتبر باشد. بنابراین، هر زمان که از تاکسی استفاده می کنید، فقط به خاطر داشته باشید که مجوز را بررسی کنید و همچنین آن را برای ایمنی خود تأیید کنید.

بنابراین، اکنون اگر تصمیم خود را برای استفاده از خدمات درخواست آنلاین تاکسی گرفته اید، مطمئن شوید که همه این نکات را در نظر گرفته و در تصمیم نهایی خود لحاظ کنید. این در واقع به شما امکان می دهد دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن هستید داشته باشید، و آن هم بدون اینکه بودجه حمل و نقل خود را به خطر بیندازید.

اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی چرا برای رانندگان تاکسی مفید هستند؟

شکی نیست که مزایای زیادی برای کاربران وجود دارد، اما در مورد رانندگان تاکسی های اینترنتی چطور؟ آنها از استفاده از برنامه رزرو تاکسی چه مزایایی می برند؟ بیاید با هم بررسی کنیم.

فرصت های بیشتر برای رانندگان

فرآیند رزرو تاکسی از طریق یک برنامه کاربردی چیزی شبیه به این است که: معمولاً کاربر یک تاکسی رزرو می کند و برنامه رانندگان مجاور را به نمایش می گذارد. اگر راننده خاص برای سوار شدن در دسترس باشد، می تواند درخواست را بپذیرد. مسافر تاییدیه را دریافت می کند، سوار تاکسی می شود و با رسیدن به مقصد، با استفاده از کانال های مختلف پرداخت موجود، پرداخت را انجام می دهد.

با استفاده از اپلیکیشن تاکسی اینترنتی برای کسب و کار خود، رانندگان تاکسی دیگر نیازی به رانندگی در منطقه برای جستجوی مسافران ندارند، زیرا این برنامه کار را برای آنها انجام می دهد. با اتلاف وقت کم، رانندگان تاکسی می توانند سواری بیشتری داشته باشند و به نوبه خود درآمد خود را افزایش دهند.

ویژگی GPS

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، ویژگی های هیجان انگیز آن است. ناوبری ماهواره ای و ویژگی GPS به رانندگان تاکسی این امکان را می دهد تا مشتریان خود را پیدا کنند و مسیرهای خود را برای رسیدن به مقصد دریافت کنند. ادغام نقشه های گوگل همچنین به رانندگان تاکسی کمک می کند تا بهترین مسیرها را پیدا کنند و از مناطق پر ترافیک اجتناب کنند. ویژگی GPS برای شرکت‌های تاکسیرانی که می‌خواهند ناوگان و فعالیت رانندگان خود را کنترل کنند، ایمنی را فراهم می‌کند.

خدمات سریعتر و راحتی بهتر

اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی به رانندگان اجازه می‌دهند خدمات سریعی را به مشتریان خود ارائه دهند. دیگر نیازی نیست که مسافران تمام تلاش خود را صرف پیدا کردن تاکسی کنند. و با جزئیات مکان و برنامه ریزی کارآمد مسیر، رانندگان تاکسی می توانند خدمات سریع تری ارائه دهند. آنها همچنین می توانند با گزینه های پرداخت متعدد، راحتی بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهند. یک نرم افزار تاکسی کارآمد می تواند تجارت حمل و نقل شما را با مدیریت فرآیند اعزام، نظارت بر ناوگان و موارد دیگر توانمند کند.

بررسی بهترین تاکسی های اینترنتی در جهان برای رانندگان و مسافران

در موجی از کارآفرینی در اوایل دهه 2010، که در آن هر صنعتی قرار بود از طریق استقرار فناوری متحول شود، Uber و Lyft متولد شدند. این دو شرکت محصول اکوسیستم تاکسی وحشتناکی هستند که قبل از سال ۲۰۱۰ در کالیفرنیا وجود داشت. مردم می‌توانستند تاکسی‌ها را از طریق تلفن یا اینترنت سفارش دهند، اما اپراتورها آنها را بر اساس موقعیت خود در صف ارسال می‌کردند، به این معنی که ممکن است کسی یک ساعت منتظر بماند. برای رسیدن تاکسی از طرف دیگر شهر. و اگر تاکسی کرایه ای را در خیابان دید، هیچ تعهدی برای تکمیل سفر رزرو شده نداشتند.

به خصوص در مورد اوبر، این برنامه به گونه ای طراحی شده است که سفارش تاکسی را بسیار قابل اعتمادتر کند. Lyft خدمات خود را کمی بعد برای رقابت با اوبر مجدداً تنظیم کرد، در ابتدا به عنوان یک سرویس حمل و نقل از راه دور در نظر گرفته شد. در چین، چنگ وی پس از گذراندن چندین سال کار در بخش پرداخت علی بابا، ایده مشابهی را تدوین کرد. او با تشخیص فرصت ایجاد یک سیستم پرداخت امن برای رانندگان تاکسی، Didi Dache را راه اندازی کرد. چنگ ون و جو لی سرویس مشابهی به نام Kuaidi Dache را در هانگژو راه اندازی کردند.

اوبر که توسط مدیرعامل وقتش تراویس کالانیک هدایت می شد، به سرعت به اروپا و آسیا گسترش یافت. اوبر با سرمایه‌گذاری مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاران خطرپذیر مشتاق تبدیل شدن به بخش فناوری بزرگ بعدی، میلیاردها دلار را خرج می‌کند تا تقریباً در هر بازاری رقابت کند. این کار در سال 2015 به اوج خود رسید، زمانی که اوبر اعلام کرد که سالانه یک میلیارد دلار برای رقابت در چین هزینه می کند. با افزایش تهدید Uber China، با حمایت Tencent و Alibaba ادغام شدند. در آن زمان، Didi و Kuaidi به شدت رقابتی بودند و هر دو به حدود 150 میلیون کاربر رسیدند.

نیروی ترکیبی برای اوبر برای مبارزه بسیار زیاد بود و این شرکت در سال 2016 از این کشور خارج شد و بخش چینی خود را به قیمت 35 میلیارد دلار و 17 درصد از Didi Kuaidi را به Didi فروخت که از آن زمان به کمتر از 15 درصد کاهش یافته است. حتی با از دست دادن چین، اوبر بزرگترین اپلیکیشن درخواست خودرو سواری در این سیاره باقی ماند. Didi چندین اپراتور کوچکتر را جذب می کند و امروزه مسئول بیش از 95 درصد از کل عملیات تاکسی سیار در چین است.

با پایان یافتن رقابت در چین، Uber شروع به گسترش شبکه خود در هند کرد، که توسط Kalanick یکی دیگر از میدان های جنگ کلیدی در نظر گرفته شد . Ola Cabs، احتمالاً از الگوی Didi ، رقیب TaxiForSure را به مبلغ 200 میلیون دلار در سال 2015 خریداری کرده بود و یک شرکت ترکیبی را تشکیل داد که می توانست اوبر را به چالش بکشد.

اوبر به جای فشار، به رشد خود در هند ادامه داده است. در حالی که Ola بر اساس بسیاری از منابع هنوز جلوتر است، Uber معتقد است که در سال 2019 به 50 درصد از سهم بازار در کشور رسیده است، که می تواند در چند سال آینده سود سهامدارانی را به همراه داشته باشد زیرا میلیون ها راننده و سوار به برنامه های تلفن همراه روی می آورند.

در اروپا، اوبر در اکثر کشورها پیشتاز قابل احترامی بوده است، اگرچه مجبور شده است با قانونگذاران در فرانسه، آلمان، مجارستان و بریتانیا مبارزه کند. اپراتورهای جدید، مانند Free Now و Bolt، برتری Uber را در منطقه به چالش می کشند، در حالی که Cabify و Didi به شدت در بازار آمریکای جنوبی رقابت می کنند.

در کمتر از یک دهه، تاکسی اینترنتی سواری خود را به عنوان یک صنعت بزرگ تثبیت کرده است، و اپراتورها از آن به عنوان چارچوبی برای سایر فرصت های حمل و نقل، مانند تحویل غذا، حمل و نقل بار و رانندگی خودران استفاده کرده اند.

تنها مشکل جدی که بر اوبر و Didi تأثیر گذاشت، ایمنی راننده بود. برای اوبر، این به شکل چندین ادعای آزار جنسی علیه مدیران اوبر در سال‌های 2017 و 2018 بود که سپس به داستان‌هایی درباره عدم برخورد صحیح اوبر با ادعاهای آزار و اذیت توسط سوارکاران زن گسترش یافت. اتهامات مشابهی در سال 2018 در چین منتشر شد، پس از اینکه دو زن توسط رانندگان Didi’s Hitch کشته شدند که منجر به تعلیق سرویس شد.

همه گیری ویروس کرونا برای اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی سواری مضر بوده است، در برخی از کشورها ۹۰ درصد کاهش در استفاده وجود داشته است. چین که طبق گزارش‌ها به کمتر از ۲۰ مورد مثبت در روز کاهش یافته است، تا ژوئن به سطح عادی بازگشت، با این حال استفاده اروپا و آمریکای شمالی کمتر است.

در حالی که اوبر و سایر اپراتورها اقدامات بهداشتی بیشتری را اضافه کرده‌اند، در کشورهایی که اقدامات قرنطینه یا پیشگیری از زندگی شبانه دارند، نیاز به تاکسی کاهش یافته است. خوشبختانه برای Uber، Grab و Go-Jek، سایر عملیات‌ها مانند تحویل غذا در طول همه‌گیری رشد چشمگیری داشته است.

جمع بندی بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری و شهری برای رانندگان و مسافران

در این نوشته به بررسی بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری و شهری برای رانندگان و مسافران پرداخته ایم. با مطالعه نظرات کاربران می توانید بهترین اپلیکیشن تاکسی اینترنتی را بشناسید.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا