آغاز طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشهد

بیگ نیوز / خراسان رضوی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آغاز طرح نوسازی ناوگان این سازمان به همراه پرداخت وام نوسازی تا 700 میلیون ریال خبر داد.

احمد محبی با بیان این خبر اظهار داشت: نوسازی ، بهبود عملکرد ناوگان تاکسی و خدمات با کیفیت به مسافران و همسایگان مونوار رضوی از اولویت های مهم مدیریت شهری است.

وی افزود: با وجود مشکلات ناشی از شیوع ویروس کورنا و ناسازگاری با استانداردهای پلیس راهور و تجارت خودرو ، تلاش بسیاری برای تحویل ناوگان بازسازی شده در سال گذشته و برای نوسازی ناوگان امسال. “

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: بنابراین ثبت نام طرح نوسازی ناوگان تاکسی با پرداخت دو وام 500 و 200 میلیون ریالی با 18 درصد سود ثبت شد که از این میزان 14 درصد با یارانه شهرداری و 4٪ به عنوان سهم متقاضی پرداخت ، شروع کنید.

محبی تأکید کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به کارگزاران ، با نگه داشتن اصل سند خودرو یا کارت سبز ، کارت ملی اصلی ، گواهینامه معتبر اصلی رانندگی تاکسی و خودروهای سال 2009 تاکسی خود را ثبت کنند.

طبق اطلاعات پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، وی اظهار داشت: هزینه این پروژه برای تاکسی پژو 405 88 میلیون 589 هزار 402 تومان و برای سمند EF پسر 94 میلیون 898 هزار 12 تومان است.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا