هنگام وقوع حادثه چه اطلاعاتی به اپراتورهای اورژانس ارائه بدهیم؟

در بیشتر موارد ، وقتی ما پس از یک حادثه یا بحران نیروهای امدادی را صدا می زنیم ، بسیار نگران هستیم و این ممکن است باعث شود اطلاعات کافی در مورد خدمات امداد و نجات ارائه ندهیم. اما دانستن اینکه چه چیزی به اپراتورها پیشنهاد می شود ، به نیروهای امدادی کمک می کند تا سریعتر به آنجا بروند و تکنسین های اورژانس اجازه می دهند تا در یک زمان طلایی به آنجا بروند.

مجتبی خالدی ، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در مصاحبه با بیگ نیوز ، وی در پاسخ به اینکه آمبولانس های اطلاعاتی چه باید در اختیار اپراتورهای اورژانس قرار دهند تا آمبولانس ها سریعتر در محل حادثه حاضر شوند ، اظهار داشت: هنگام تماس با اورژانس ابتدا باید نوع حادثه اعلام شود.

وی ادامه داد: مکانیسم آسیب دیدگی برای ما بسیار مهم است ، اعلام این موارد در صورت لزوم حضور سایر سازمان های امدادی به اورژانس کمک می کند تا در اولین لحظات این تماس را برقرار کنند.

خالدی گفت: اعلام دقیق تعداد مصدومان بسیار مهم است زیرا سازمان اورژانس می تواند تعداد آمبولانس های مورد نیاز کشور را شناسایی کند.

وی ادامه داد: اعلام آدرس صحیح نیز از موارد مفید است و اگر افراد بتوانند جهتی را که در آن حضور دارند نیز اعلام کنند ، در سریعتر رسیدن به اورژانس بسیار م effectiveثر است.

خالدی ادامه داد: همچنین تماس گیرندگان در صورت آشنایی با خدمات فوریت های پزشکی می توانند کارشناسان این اپراتور را مطلع کنند تا کارشناسان بتوانند آنها را به مراحل اولیه راهنمایی کنند.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا