مدیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” مدیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

الکترونیک |بهره وری

به گزارش بیگ نیوز از قشم، دکتر عادل پیغامی در آیین معارفه این مدیریت گفت: دکتر موحد شخصیت توانمند، متعهد و متخصص در سطح ملی به حساب می آیند و نگاهی ارزشی، جهادی و حرفه ای به حیطه کاری دارند.

وی ادامه داد: اهمیت و حوزه کاری گسترده مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تهیه بانک اطلاعاتی از تعداد افراد بیکار و شاغل در جزیره و همچنین مهارت ها و توانمندی های این افراد را ضروری می سازد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: استفاده از نرم افزارها و سامانه های الکترونیک و بهره گیری از توان افراد متخصص برای افزایش بهره وری و سرعت عمل در انجام فرآیندهای اداری جزو رویکردهایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

دکتر پیغامی تصریح کرد: اصلاح زیرساخت ها، جایگاه منابع انسانی و بازتعریف شرایط و ضوابط شغلی با هدف ارتقای جایگاه این مدیریت از دیگر مواردی است که باید در دوره جدید مدنظر قرار بگیرد.

در بخشی دیگری از این آیین علی اصغر موحد، گفت: نگاه به حوزه مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید عوض شود و برای حوزه ای مانند “رفاه” که تاکنون مغفول مانده برنامه ریزی های لازم انجام شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت جایگاه این اداره را تغییر خواهیم داد و امیدواریم طی برنامه ۳ ماه نتایج اولیه تغییر و تحول برای قشموندان محسوس باشد.

موحد تاکید کرد: تهیه و تجهیز زیرساخت‌ها، فراهم ساختن بسترهای الکترونیک و افزایش تعامل با نهادهای اجرایی و انتظامی شهرستان جزو اولویت های کاری برای ایجاد تحول در دوره جدید محسوب می شود.

46

دکمه بازگشت به بالا