درآمدزایی از پایان نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی با موضوع تعاون

به گزارش بیگ نیوز از البرز؛ “حسین فلاح نژاد” با استناد به حمایت اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان از تحقیقات و مطالعات انجام شده در رابطه با بخش تعاون ، با اعلام این خبر گفت: به منظور پرورش همکاری برای تقویت و ارتقا and و ارتقا توانایی ها و پتانسیل علمی دانشگاهیان و محققان استان ، همچنین استفاده از پتانسیل نیروهای متخصص و جهت مطالعات و تحقیقات برای توسعه فرهنگ همکاری ، اداره کل امور مالی.
وی همچنین در مورد لزوم بحث در مورد تحقیق در بخش تعاون ، به ویژه در زمینه تعاونی های جدید و دانش بنیان و همچنین اهمیت این بخش در اقتصاد کشور و استان گفت: موفقیت و توسعه تحقیقات در هر کشور جامعه به یک رویکرد تحقیقاتی جامع در آن جامعه نیاز دارد. ما باید روی موضوعات مختلف رویکردی تحقیق محور داشته باشیم.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در خصوص حمایت از پروژه های تحقیقاتی در بخش تعاون ، خاطرنشان کرد: برای استفاده از ظرفیت تحقیقاتی در زمینه تعاونی ها ، اداره کل در البرز آماده عقد قرارداد با محققان است در موضوعات تحقیقاتی مرتبط با بخش همکاری برای پشتیبانی ثبت نام کنید.
فلاح نژاد در ادامه تأکید می کند: تقویت روحیه همکاری مبتنی بر اعتماد به نفس و مسئولیت باید تا آنجا که ممکن است مورد توجه قرار گیرد و اقدامات و برنامه های لازم برای توسعه و ارتقا thoughts افکار و عقاید در زمینه همکاری انجام شود. زیرا با یک پشتیبانی علمی و تحقیقاتی جامع و قوی ، بدون شک می توان به اهداف توسعه بخش تعاون ، مبتنی بر یک سیستم دانش بنیان دست یافت ، و بنابراین تحقیقات و مطالعات بسیار لازم است تا بخش تعاون به بخشی از محبوب ترین اقتصاد تبدیل شود. برای ترویج و پیگیری. میسن
وی در پایان افزود: متقاضیان و پژوهشگران استان می توانند از پایان نامه ها و پروژه های تحقیقاتی با موضوع همکاری در مورد ظرفیت پشتیبانی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیشتر بدانند. با شماره تلفن داخلی 32128000 214 یا 209 تماس بگیرید.

48

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا