محدودیت‌های کرونایی هفته آینده در تهران تمدید می‌شود

فرمانده ستاد عملیات عملیات مدیریت بیماری های تاج در کلانشهر تهران هفته آینده از ادامه محدودیت های تاج در تهران خبر داد.

به گزارش بیگ نیوز ، با اشاره به کار ارتباط بین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر. مطلع.

به گفته وی ، شب گذشته 369 بیمار جدید در بخش های طبیعی بستری شده اند و 146 بیمار با تشخیص تاج در بخش های ویژه بیمارستان های تهران بستری شده اند.

زالی اضافه کرد: 8 درصد بیماران سرپایی باید در بیمارستان بستری شوند و 480 بیمار در این مدت از بیمارستان مرخص شده اند.

وی با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد کرنا تهران ، خاطرنشان کرد: با هماهنگی دفتر استانداری تهران محدودیت ها در هفته آینده تمدید می شود که اصلی ترین آنها حضور دورانی حداکثر یک سوم کارمندان است. و سازمانهای مختلف در تلاهان. ” .

زالی یادآور شد: شرایط بیماری در تهران تغییر چشمگیری نداشته و از نظر طبقه بندی این بیماری پرخطر ، پرخطر و قرمز است و به همین دلیل مقرر شد محدودیت ها برای هفته آینده تمدید شود با هماهنگی دفتر کارشناسی ارشد تهران.

به گفته فرمانده قرارگاه تاج سرمایه ، طبق بخشنامه ای که به دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است ، 16 گروه مختلف از جمله مادران باردار و شیرده با کودکان زیر 3 سال ، افراد بالای 65 سال ، افراد دارای بیماریهای زمینه ای و غیره وجود دارد. . در بین گروههای پرخطر در نظر گرفته شده و در اولویت ارتباطات از راه دور است.

وی با اشاره به همکاری خوب والدین و داوطلبان در اولین روز آزمون سراسری پذیرش مطابق پروتکل های بهداشتی و ایمنی ، وی به سایر داوطلبان توصیه کرد در روزهای آینده پروتکل های بهداشتی و ایمنی را در نظر بگیرند.

در ادامه سخنان خود ، فرمانده قرارگاه پیشخوان مقابله با سرمایه ، به داوطلبان و خانواده های آنها توصیه کرد که در جلسات گذشته و بیمار در امتحانات ورودی شرکت کنند و در امتحانات ورودی شرکت کنند تا خطر ابتلا به بیماری به وجود نیاید.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا