عملیات ساخت پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در ناحیه دانش قزوین آغاز شد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.borna.news ” در مورد مقاله ” عملیات ساخت پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در ناحیه دانش قزوین آغاز شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

عملیات ساخت پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در ناحیه دانش قزوین آغاز شد

مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین گفت: در راستای پاسخ به مطالبه چندین ساله شهروندان و رانندگان خودروهای سنگین، عملیات ساخت پارکینگ در ناحیه دانش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از قزوین؛ داریوش قاسمی در  این باره اظهارداشت: با آغاز فعالیت منطقه چهار شهرداری یکی از مطالبات اصلی مردم و مالکان خودروهای سنگین در محله ناصرآباد و دانش موضوع نبود مکان مناسب برای پارک وسایل نقلیه سنگین بود که در این راستا در ماه گذشته با موافقت شهردار قزوین قطعه زمینی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع برای اجرای این طرح اختصاص یافت.

وی افزود: با توجه به افزایش قابل توجه ساخت و ساز در ناحیه دانش و ناصرآباد، یکی از موضوعات مهم افزایش سرانه خدمات عمومی شهروندان بود که با بررسی های کارشناسی انجام شده، لازم بود زمینی با مساحت مناسب برای ساخت پارکینگ انتخاب شود که با دستور شهردار قزوین قطعه زمینی به معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری واگذار شد تا عملیات اجرایی پروژه شامل آماده سازی و فنس کشی انجام شود.

قاسمی بیان کرد: تا پایان آنلاین ماه امسال عملیات ساخت پارکینگ وسایل نقلیه سنگین به اتمام خواهد رسید تا یکی از مطالبات مهم مردم ناحیه دانش و ناصرآباد به منظور پارک وسایل نقلیه مرتفع شود.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا