عضویت هلال احمر ایران در گروه تهدیدات سایبری

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” عضویت هلال احمر ایران در گروه تهدیدات سایبری ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

عضویت هلال احمر ایران در گروه تهدیدات سایبری

رئیس جمعیت هلال احمر ایران از عضویت کمیته ملی حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران در گروه مرجع مربوط به تسلیحات خودکار، نشان دیجیتال و تهدیدات سایبری نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر خبر داد.

به گزارش بیگ نیوز، پیر حسین کولیوند در دومین روز نشست گفت وگوی رهبران جمعیت‌های ملی که در ژنو در حال برگزاری است گفت: کمیته ملی حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران در گروه مرجع مربوط به تسلیحات خودکار، نشان دیجیتال و تهدیدات سایبری نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر عضو شد.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، وی در ادامه بیان کرد: با توجه به تشکیل گروه مرجع نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در خصوص تسلیحات خودکار، نشان دیجیتال و تهدیدهای سایبری از منظر حقوق بشردوستانه و طرح موضوعات یاد شده، جمعیت هلال احمر ایران با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده در زمینه آموزش و ترویج حقوق بین الملل بشردوستانه، پیشنهاد عضویت در این گروه مرجع را مطرح کرد که مورد استقبال و پذیرش قرار گرفت.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا