صدور سه‌مجوز برای فعالیت فروشگاه‌های صنایع‌دستی در قزوین

حوزه |قانون

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از قزوین؛ سیدمیثم حصاری، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی قزوین با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال صدور مجوز از سوی وزارتخانه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ایجاد آن به استان‌ها و استان‌ها به بند و ثبت یک ماده سه قانون از ، ر م ……………………………………………

او افزود: این سه‌فروشگاه در زمینه فروش بافته‌های داری، زیورآلات سنتی و معرق و خراطی در شهر قزوین فعالیت می‌کنند که فعالیت‌های پروانه آن‌ها در محل فروشگاه‌ها به اختصاص داده می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تا کنون حوزه هشت‌فروشگاه توسط معاونت‌های صنایع دستی و هنرهایسنتی در قزوین صادر شده است، بیان می‌کند: تمامی فروشگاه‌های صنایع دستی فعال استان که دارای پروانه‌های معتبر از اتحادیه‌های صنفی مختلف هستند، می‌توانند با ارئه مدارک لازم و مراجعه به حوزه معاونت صنایع دستی و هنرهایسنتی. بد نیست به منبع و نام مکانی که در مورد آن صحبت می کنید نگاه کنید.

حصاری یادآور شد: همه مراحل صدور مجوزهای رایگان و بدون هزینه، پس از پایان مهلت سه ماهه اخذ مجوز، فروش محصولات صنایع دستی انحصارا با پروانه های قانونی جدید از این اداره کل بوده و مجوز سایر اتحادیه های غیر مجاز است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به حوزه معاونت صنایع دستی و هزهای سنت استان واقع در خیابان نادری، نبش خیابان رسالت، ساختمان تاریخی داعی، اتاق۵ مراجعه و یا با شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۶۷۱۲۱ داخلی ۱۵ تماس بگیرند.

48

دکمه بازگشت به بالا