واگذاری ۵۹هکتار زمین به سرمایه‌گذاران شهرکهای صنعتی قزوین

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” واگذاری ۵۹هکتار زمین به سرمایه‌گذاران شهرکهای صنعتی قزوین ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

استان قزوین |اشتغال

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از قزوین؛ رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: رشد سه برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک های صنعتی نسبت به مشابه سال گذشته در خصوص حمایت‌ها و مشوق‌های جدید گامی در جهت ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار جوانان و حمایت از تولید بوده است.

او میزان واگذاری اراضی شهرکها صنعتی در مدت مشابه سال گذشته ۱۹هکتار بیان کرده و افزود: در دو ماه اول سال‌جاری این میزان به ۵۹هکتار رسیده است.

صفاری گفت: در سال “مهار تورم و رشد تولید” و در خصوص جذب سرمایه‌گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین موفق به جذب ۶۱متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۴۶قرارداد بوده است.

این مسئول میزان سرمایه‌گذاری ۵۷قرارداد را بیست‌هزار میلیارد ریال بیان کرد و توضیح داد: با راه‌اندازی این طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال یک‌هزار و ۶۰۰نفر فراهم می‌شود.

او با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی افزود: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه غذایی، فلزی و شیمیایی بوده است.

این مسئول در خصوص بیشترین جذب سرمایه‌گذار و میزان زمین‌های واگذار شده گفت: شهرکهای صنعتی حکیمیه، قزوین ( کوهین) و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان درپایان با اشاره به اینکه در دو ماهه اول سال طبق برنامه عملیاتی در جذب سرمایه‌گذار بیش از نیمی از این شاخص‌ها محقق شده که بیانگر استقبال خوب متقاضیان سرمایه گذاری در استان قزوین بوده است.

46

دکمه بازگشت به بالا