رئیس هیات فوتبال مازندران عضو مجمع سازمان لیگ شد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” رئیس هیات فوتبال مازندران عضو مجمع سازمان لیگ شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بیگ نیوز/مازندران رئیس هیات فوتبال مازندران با کسب بالاترین آرای اعضای مجمع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور به عضویت جدید این مجمع درآمد.

به گزارش بیگ نیوز و به نقل از هیات فوتبال مازندران، با حضور روسای هیات‌های فوتبال استان‌های کشور، انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار و ” رحیم درزی خلردی” رییس هیات فوتبال مازندران با کسب ۱۰ رای بیشترین تعداد آرای اعضای این مجمع را کسب کرد.
مجمع سازمان لیگ فوتبال با ۱۵ عضو که یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در فوتبال کشور است که طی مرحله نخست این انتخابات و در بین هیات‌های استانی که تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی حضور داشتند،  ” رحیم درزی خلردی” از مازندران با کسب  ۱۰ رای به عنوان عضو جدید این مجمع انتخاب شد.

رئیس هیات فوتبال مازندران عضو مجمع سازمان لیگ شد
همچنین ” عبدالکاظم طالقانی” از خوزستان با ۹ رای  و ” محمدرضا غفاری” از استان مرکزی با ۸ رای و ” جواد ششگلانی” از آذربایجان شرقی با ۸ رای در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.
براساس این گزارش، ” حسین باجیوند” از قزوین با ۶ رای،  “قربانعلی الماس خاله” از گیلان با ۶ رای دراین انتخابات، پنجم وششم شدند.
۶ عضو از روسای هیات‌های فوتبال (۴عضو لیگ برتر-۲ عضو لیگ یک) ۶عضو از مدیران تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی و رئیس،نائب رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال ۱۵ عضو مجمع سازمان لیگ فوتبال ایران خواهند بود که پس از انتخاب تمامی اعضا، انتخابات هیات رئیسه سازمان لیگ از میان این ۱۵ عضو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا