تداوم هوای گرم در مازندران

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” تداوم هوای گرم در مازندران ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

سایت

آفتاب‌‌نیوز :

براساس پیش بینی هواشناسی مازندران امروز پنجم مرداد هوای استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما بوده است.

اما در روز جمعه ششم مرداد ماه مصادف با عاشورای حسینی، آسمان مازندران به صورت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران، در روز جمعه بیشینه دما در مناطق غربی بین ۳۰ تا ۳۳ درجه و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۳ تا ۳۶ درجه پیش بینی شده است.

اما هوای مازندران در روزهای شنبه و یک‌شنبه هفتم و هشتم مرداد ماه جاری، آسمانی استان صاف تا نیمه ابری همراه با تداوم هوای گرم و شرجی خواهد بود.

براساس پیش بینی هواشناسی مازندران روزهای دوشنبه و سه شنبه نهم و دهم مرداد ماه آسمان استان نیمه ابری همراه با کاهش شدت گرما، در بعضی ساعات با افزایش ابر همراه با وزش باد و رگبار پراکنده همراه است.

طبق اعلام هواشناسی طی این مدت  در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر و در مناطق غربی و ارتفاعات شاهد رگبار پراکنده مواجه هستیم.

قابل ذکر است شرایط دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا