دستگیری ۱۳۲ عضو شرکت‌های هرمی و بازاریابی غیرمجاز در کشور

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” دستگیری ۱۳۲ عضو شرکت‌های هرمی و بازاریابی غیرمجاز در کشور ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

استان خراسان رضوی |پلمب

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۱۳۲ نفر و انهدام ۱۳ شرکت هرمی و بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در کشور خبر داد.

به گزارش بیگ نیوز، سرهنگ عبداله چولکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی، مرحله دوم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان و ظرفیت پلیس‌های تخصصی به اجرا درآمد.  

وی با اشاره به اینکه این طرح به مدت شش روز در اواخر خرداد ماه سال جاری در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این خصوص تعداد ۱۳۲ نفر دستگیر و  سه شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و همچنین ۱۰ مکان دسیسه‌های هرمی پلمب شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: در این مرحله از طرح بیشترین آمار دستگیری و کشفیات مربوط به استان‌های البرز، فرماندهی ویژه غرب استان تهران، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و استان خراسان رضوی بود.  

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، وی به شهروندان هشدار داد که از هرگونه فعالیتی که دریافت سود در آن منوط به وارد کردن اعضای جدید باشد پرهیز کنند.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا