کشف انبار نوشیدنی‌های غیرمجاز در بازار تهران

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” کشف انبار نوشیدنی‌های غیرمجاز در بازار تهران ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

پلمب |پلیس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسایی یک انبار نوشیدنی‌های قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در محدوده خیابان خیام خبرداد.

به گزارش بیگ نیوز، سرهنگ هدایت بهرامی در این‌باره گفت:‌ درپی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر نگهداری مقادیری کالای قاچاق در یک انبار کالا در محدوده خیابان خیام تهران  بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت. با بررسی صحت موضوع و شناسایی هویت مالک انبار،  بلافاصله تیمی از ماموران این پلیس  با هماهنگی‌های قضائی به  محل مذکور اعزام شده و اقدام به بازرسی از این محل کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این انبار ۶۸ هزار و ۱۸۰ قوطی نوشیدنی غیرمجاز خارجی و قاچاق کشف شد، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی ارزش ریالی اموال قاچاق کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌ انبار مذکور پلمب شده و مالک انبار هم که دستگیر شده بود، پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا