دستگیری عامل شهادت دو مامور پلیس ایذه

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” دستگیری عامل شهادت دو مامور پلیس ایذه ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

پلیس

بیگ نیوز/خوزستان فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل شهادت دو مامور پلیس ایذه در شهرستان دزفول خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شهادت دو مامور پلیس (علی غلامی و سلمان غریبی) در دوم مردادماه امسال در شهرستان ایذه که در آن عملیات یکی از عاملان به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر متواری شده بود، دستورات ویژه برای دستگیری قاتل فراری صادر شد.

به گزارش بیگ نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی محل اختفای قاتل هر دو شهید را در شهرستان دزفول شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با همکاری پلیس نوپو و انتظامی دزفول او را دستگیر کردند. 

بیشتر در این مورد: 

شهادت دو مامور پلیس ایذه در درگیری با سارقان مسلح  

آیین وداع با پیکر شهدای نظم و امنیت ایذه در اهواز برگزار شد 

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری یکی از بستگان قاتل که اقدام به اختفای او کرده بود، تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند، بدانند پلیس قاطعانه و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا