مامور قلابی پلیس دستگیر شد/ کشف ۳۰۰ هزار لیتر سوخت از یک کارخانه متروکه در تهران

پلیس

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری از دستگیری مامور قلابی و کشف بیش از 300 هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو عملیات پلیسی روز گذشته خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت وگو با بیگ نیوز وی با اشاره به اقدامات روز گذشته فرماندهی انتظامی ویژه شهرستان ری گفت: روز گذشته چندین مورد در حوزه استحفاظی شهرستان ری بررسی و تعدادی سارق و … دستگیر شدند. یکی از پرونده ها مربوط به کشف بیش از 300 هزار لیتر سوخت قاچاق است. در این پرونده ماموران پلیس راه در کشف 300 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه و 30 هزار لیتر روغن موتور تقلبی شدند.

وی افزود: بررسی این موضوع پس از انجام رصدهای اطلاعاتی و با اطلاع ماموران مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت و فرآورده های نفتی در یکی از کارخانه های متروکه شهرستان ری در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات خود متوجه شدند. که هزاران لیتر سوخت در این محل جمع آوری و خارج از شبکه توزیع می شود.

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری با اشاره به اخذ مجوز عملیات از مقام قضایی گفت: ماموران با مراجعه به محل کارخانه متروکه واقع در منطقه قیامدشت متوجه شدند که صاحب کارخانه با کمک همدست خود، این محل را به انبار فرآورده های نفتی تبدیل کرد که در این رابطه این دو نفر دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

جلیلیان افزود: محل مذکور نیز مورد بازدید قرار گرفت که طی آن 300 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع و 30 هزار لیتر روغن موتور تقلبی به ارزش بیش از 90 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

به گفته وی، با دستور مقام قضایی این کارخانه متروکه پلمب و دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت ادامه رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

دستگیری مامور دزد

فرمانده انتظامی ویژه شهرستان ری همچنین به دستگیری سارق اشاره کرد و گفت: این فرد و همدستش با معرفی خود به عنوان مامور پلیس اقدام به زورگیری و سرقت از اتباع بیگانه در محدوده حسن آباد فشافویه کرده بودند. رسیدگی به این پرونده در پی وقوع چندین فقره سرقت از اتباع کشورهای همسایه در دستور کار ماموران قرار گرفت که طی آن مشخص شد دو سارق خود را مامور معرفی کرده و اقدام به سرقت از آنها کرده اند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات میدانی برای شناسایی و دستگیری سارقان گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد این سرقت ها توسط دو مرد جوان صورت گرفته که چهره آنها شناسایی شد. همچنین در شعبه دیگری از تحقیقات، مخفیگاه یکی از متهمان در محدوده اسلامشهر شناسایی و ماموران پس از هماهنگی و کسب مجوز قضایی، روز گذشته این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری به پنج فقره سرقت تحت پوشش مامور پلیس با همکاری همدست خود در منطقه حسن آباد فشافویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده. ، برای ادامه تحقیقات به دادگاه معرفی شد. دستگیری دومین متهم پرونده و شناسایی سایر مالباختگان نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا