حادثه ترافیکی در محور ساوه تهران ۳ فوتی و ۷ مصدوم برجای گذاشت

بیگ نیوز/مرکزی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه ساوه گفت: حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه به تهران ۳ فوتی و ۷ مصدوم برجای گذاشت.

بهرام صیدی در گفت‌وگو با بیگ نیوز، اظهار کرد: امروز سوم اسفندماه ۱۴۰۱ یک مورد حادثه ترافیکی در ساعت ۱۶:۱۱ به واحد ارتباطات و هدایت عملیات این مرکز گزارش شد.

وی افزود: این حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه – تهران، بعد از کریم آباد اتفاق افتاد که در اثر برخورد دو دستگاه پژو پارس، یک دستگاه پراید و یک دستگاه کامیون رخ داد.

صیدی با اشاره به اینکه این حادثه هفت مصدوم  و سه فوتی برجای گذاشت، اظهار کرد: در این حادثه ۴ تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و یک تیم عملیاتی هلال احمر پوشش امدادی حادثه را انجام دادند.

وی بیان کرد: ۶ مصدوم حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال یافتند. یک مصدوم دیگر نیز به دلیل وخیم بودن شرایطش به بیمارستان امام رضا (ع) زرندیه انتقال یافت که متاسفانه با وجود تلاش‌های تیم درمان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

او با اشاره به اینکه دو تن دیگر از مصدومان حادثه به دلیل شدت حادثه در دم جان خود را از دست دادند، افزود: کارشناسان پلیس راه با حضور در محل حادثه به بررسی دلیل وقوع این سانحه ترافیکی مرگبار پرداختند.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا