حادثه شهرک صنعتی خیرآباد ۵ مصدوم بر جای گذاشت/یکی از کارگران هنوز بستری است

شهرک صنعتی

بیگ نیوز/ مرکز رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حادثه ناشی از کار با مواد مذاب در شهرک صنعتی خیرآباد اراک 5 مصدوم بر جای گذاشت.

دکتر محمد پرهان در گفت وگو با بیگ نیوز، با اشاره به تصادف در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خیرآباد اراک در حین کار با مواد مذاب، اظهار کرد: در این حادثه که یکشنبه شب رخ داد، پنج کارگر دچار سوختگی شدند.

وی افزود: کارگر 35 ساله با 40 درصد سوختگی درجه سه از ناحیه دست، صورت و چشم، کارگر 30 ساله با 5 درصد سوختگی درجه دو در ناحیه صورت و چشم، 33 ساله- کارگر پیر با 7 درصد سوختگی درجه دو در صورت و چشم، کارگر 35 ساله یک سال دیگر 50 درصد از ناحیه بالا تنه دچار سوختگی درجه دو و سه شدند.

پرهان با اشاره به اینکه شب گذشته کارگر 35 ساله دیگری پس از مداوای سرپایی از بیمارستان مرخص شد، افزود: پس از حادثه شخصا در بیمارستان ولیعصر(عج) حضور داشتم که پس از انتقال به بیمارستان و بررسی وضعیت، بیماران. به بخش سوختگی معرفی شدند.» شرایط پایداری داشتند.

وی افزود: یکی از کارگران مصدوم با 50 درصد سوختگی درجه دو و سه برای ادامه درمان به تهران منتقل شد که 3 مصدوم پس از طی مراحل درمانی مرخص شدند و در حال حاضر یکی از کارگران با 40 درصد سوختگی در بدنش. و چشم در بیمارستان بستری و تحت درمان است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا