جزئیات نزاع مسلحانه در شهرستان بهمئی/۲ کشته و ۴ مجروح

جزئیات درگیری مسلحانه در شهر بهمئی / 2 کشته و 4 زخمی

بیگ نیوز / کهگیلویه و بویراحمد فرماندهان پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سه عامل درگیری مسلحانه گسترده در شهر بهمئی خبر دادند.

سرهنگ “کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از دریافت خبر درگیری گسترده مسلحانه در یکی از روستاهای شهرک لیقک در مرکز شهرک بهمئی ، بلافاصله مأموران انتظامی این فرماندهی اعزام شدند. در صحنه درگیری با هماهنگی مقام قضایی. ” بود
وی اظهار داشت: در تحقیقات ماموران مشخص شد روز گذشته درگیری بین دو پسر این روستا رخ داده و منجر به درگیری گسترده خانواده ها شده است.
فرماندهان پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کردند: متأسفانه در درگیری مسلحانه بین خانواده ها دو نفر از درگیری ها کشته و چهار نفر دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
مصطفایی تأکید کرد: مأموران با حضور در صحنه درگیری ، 3 عامل تیراندازی را شناسایی و دستگیر و از آنها 3 قبضه اسلحه گرم کشف کردند.
وی با تأکید بر اینکه تلاش برای دستگیری سایر مخالفان در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد ، ادامه داد: خدا را شکر با حضور پلیس امنیت در منطقه برقرار شده است.
به گزارش بیگ نیوز ، به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندهان پلیس کهگیلویه و بویراحمد گفتند: پلیس با کسانی که می خواهند نظم و امنیت جامعه را به خطر بیندازند ، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا