۲ کشته و ۹ مصدوم طی دو تصادف در محور “یاسوج_شیراز”

2 کشته و 9 مصدوم در دو تصادف در محور
عکس اخبار بایگانی است

بیگ نیوز / کهگیلویه و بویراحمد مدیر مرکز فوریت های پزشکی و حوادث کهگیلویه و بویراحمد از 2 نفر کشته و 9 مصدوم در دو تصادف در محور “یاسوج – شیراز” خبر داد.

محسن جلیل اظهار داشت: امروز چهارشنبه 28 مرداد حوالی ساعت 6 بعدازظهر طی تماس تلفنی به اورژانس 115 در رابطه با برخورد دو دستگاه پژو 405 در بزرگراه یاسوج – شیراز ، نزدیکترین پایگاه ایستگاه اورژانس 115 بلافاصله به صحنه اعزام شد.
وی با بیان اینکه این تصادف 7 مصدوم برجای گذاشت ، افزود: سه نفر از مصدومان به صورت سرپایی در صحنه مورد معالجه قرار گرفتند و چهار مصدوم نیز پس از دریافت کمکهای اولیه در پایگاه اورژانس تنگ سرخ به مرکز پزشکی منتقل شدند. وضعیت عمومی چهار مصدوم گزارش شده است.
مدیر مرکز اورژانس و حوادث پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: همچنین عصر روز چهارشنبه ساعت 11:12 دقیقه طی تماس با بخش اورژانس 115 ، دو دستگاه پژو 405 و یک پژو پارس در منطقه Kanjgan در بزرگراه یاسوج – شیراز تصادف کرد. 115 پایگاه اضطراری تنگ سرخ و دشتروم بلافاصله به صحنه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این تصادف منجر به 2 فوت و 2 مصدوم شد ، افزود: هر دو نفر به دلیل جراحات شدید دم جان باختند و دو مصدوم نیز پس از دریافت کمک های اولیه از پایگاه اورژانس دشتروم توسط آمبولانس به مرکز پزشکی منتقل شدند. ” .
به گزارش بیگ نیوز ، به نقل از روابط عمومی اضطراری کهگیلویه و بویراحمد ، جلیل اظهار داشت: وضعیت عمومی هر دو مصدوم گزارش شده است که مطلوب است.
انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا