توجه به توان داخلی کشور از نگاه‌های ویژه دولت سیزدهم است

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” توجه به توان داخلی کشور از نگاه‌های ویژه دولت سیزدهم است ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

آهن |عمان

بیگ نیوز/خراسان جنوبی فرماندار سربیشه به اقدامات ارزنده و فعالیت های جهادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: نگاه به توان داخلی کشور از نگاه‌های ویژه دولت سیزدهم است.

محمدرضا لکزایی، سه‌شنبه ۳۱ مرداد در جلسه شورای اداری شهرستان سربیشه با گرامیداشت هفته دولت، گفت: شاخصه های رفتاری شهیدان رجایی و باهنر ساده زیستی، اخلاق گرایی، مدیریت در میدان و خدمت بی منت بود.

به گزارش بیگ نیوز، وی ادامه داد: ما نیز باید با الگوگیری از این دو شهید والامقام در همین مسیر گام برداریم و در ارائه خدمت بی منت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه اقدامات ارزنده‌ای در دولت سیزدهم در این دوسال انجام شده است، گفت: در دولت سیزدهم مباحث اقتصادی به خوبی مدیریت شد و در کنترل تورم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

لکزایی با اشاره به اینکه با فعالیت های جهادی دولت، کشور به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، افزود: دستگاه های اجرایی باید آثار اقتصادی برنامه‌های دولت را در هفته دولت به خوبی برای مردم تبیین کنند.

وی با بیان اینکه نگاه به ظرفیت های داخل کشور یکی از نگاه های ویژه دولت سیزدهم است، افزود: در دولت گذشته مشکلات مردم و جامعه را به لبخند زدن به دشمنان گره زده بودند که امروز با دیپلماسی دولت سیزدهم عزت ایران را می بینید.

فرماندار سربیشه جمهوریت و اسلامیت را از مهمترین ارکان مورد تاکید امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: جمهوریت یعنی حضور تاثیرگذار در صحنه ها و حمایت از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی با این دو بال توانسته بالندگی خود را به رخ جهانیان بکشاند.

لکزایی به درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب در صحنه های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز ما در عرصه های صنایع دفاعی به پیشرفت هایی دست پیدا کرده ایم که در جهان حرف برای گفتن داریم و در این عرصه از قدرت ها محسوب می شویم که همه این ها با نگاه بازدارندگی است.

وی تصریح کرد: ۴۴ سال گذشته همواره مورد تهاجم دشمن بوده ولی به هیچ کشوری وابسته نبوده ایم ، همیشه بر پایه استقلال روی پای خود ایستاده ایم و دستاوردهای نظام قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. 

فرماندار سربیشه به قدرت ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: حضور و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، نگاه به درون کشور، حضور مدیران کارآمد و جهادی، پیشرفت در حوزه نظامی و دفاعی و موقعیت جغرافیایی نشانه های مهم قدرت ایران است.

لکزایی به تبیین دستاوردهای دولت مردمی تأکید کرد و گفت: تمامی مدیران تلاش شود در این هفته تصویر واقعی از اقدامات و خدماتی که دولت سیزدهم در حوزه های مختلف انجام داده است، به جامعه منعکس شود چراکه کار جهادی و خالصانه مدیران سبب ایجاد امید و نشاط اجتماعی می شود.

وی انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس به استان، راه آهن استان و خط انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان را از پروژه های مهم استان در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: انتقال آب از دریای عمان با ۱۲ درصد پشرفت فیزیکی تا پایان سال ۱۴۰۵ در استان سیستان و بلوچستان کاملا به بهره برداری می رسد و نزدیک به ۳۹۰ کیلیومتر خط انتقال در حوزه خراسان جنوبی است.

فرماندار سربیشه ادامه داد: در حوزه راه آهن قطعه ۱۳ و ۱۴ به طول ۱۱۵ کیلومتر در شهرستان سربیشه است که قطعه ۱۳ تحویل پیمانکار شده است و پیشرفت خوبی برخوردار است.

لکزایی تصریح کرد: در پروژه خط انتقال گاز نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر با لوله گذاری قطر ۳۶ اینچ و اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان که با افتتاح این پروژه ۱۰ متر مکعب بر ساعت به ظرفیت انتقال گاز استان افزوده می شود.

فرماندار سربیشه به اهمیت انتخابات اسفند امسال اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری و مشارکت پرشور در انتخابات، بیانگر اتکای نظام جمهوری اسلامی به رای مردم است.

وی افزود: حضور حداکثری مردم انتخابات نشان دهنده مردمی بودن نظام است که این حضور موجب عزت، سربلندی و اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

لکزایی ادامه داد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات، مقابله با دشمن و جلوگیری از سوء استفاده تبلیغات آنان علیه نظام جمهوری اسلامی است که این حضور باید گسترده تر از دوره‌های قبل باشد.

فرماندار سربیشه با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه امسال در کشور، تصریح کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات آینده، اقدامات منسجم و قانونمندی نیز در سطح شهرستان صورت گرفته است.

لکزایی به دشمنی دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمن همواره در فکر ایجاد ناامنی و اغتشاش است، لذا دستگاه های اجرایی و فرهنگی باید در این خصوص اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

وی با بیان اینکه با امید آفرینی و افزایش اعتماد مردمی باید شاهد حضور حداکثری در انتخابات باشیم، گفت:
چهار کلید واژه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت سالم که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است، راهبرد و رویکرد اساسی و مهم ما در این ماراتن بزرگ سیاسی است.

فرماندار سربیشه به پیش ثبت نام ۵۱ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه نهبندان و سربیشه اشاره کرد و گفت: رشد ۴ برابری ثبت نام کنندگان نسب به دوره های قبل نشان از اهمیت و شور انتخاباتی است.

لکزایی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات های متعدد در کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، در راستای تحقق بخشیدن به نقش تعیین کننده مردم است.

وی همچنین پرشور برگزار شدن انتخابات را موجب تحقق بخشیدن اهداف ملت و آرمان های نظام دانست و گفت: حضور حداکثری مردم یک پشتوانه بزرگ برای خدمتگزاری مطلوب تر مسئولان در اداره آینده کشور است.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا