بهره مندی ۱۱ هزار نفر از خدمات هلال احمر کرمان در ماه رمضان

بهره مندی ۱۱ هزار نفر از خدمات هلال احمر کرمان در ماه رمضان

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان گفت: ۱۱ هزار نفر در ماه رمضان از خدمات معیشتی، امدادی و عام المنفعه جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز؛ هادی سلطانی گفت: همزمان با ماه رمضان، خدمات معیشتی، امدادی و عام المنفعه به ۱۱ هزار نفر در شهر کرمان ارائه شد.

او با اشاره به توزیع ۵۶۰ بسته معیشتی در قالب طرح همای رحمت به خانواده‌های نیازمند افزود: این بسته‌ها به همت خانه هلال لاستیک بارز، ماه بنی‌هاشم و واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان توزیع شد که ۲ هزار و ۲۴۰ نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان بیان کرد: از سوی خانه‌های هلال لاستیک بارز و ماه بنی‌هاشم ۷ هزار و ۹۰۰ خوراک غذای گرم در قالب سفره‌های مهربانی در بین نیازمندان توزیع شده است.

او با اشاره به توزیع گوشت بین نیازمندان تصریح کرد: هم چنین ۱۰۰ کیلوگرم مرغ گرم نیز به همت خانه هلال محی آباد در بین نیازمندان توزیع شد.

سلطانی با اشاره به اهدای ۳۳ هزار و ۷۵۰ سی سی خون به همت خانه هلال زنگی آباد در ماه رمضان تصریح کرد: به همت خانه‌های هلال سرآسیاب، چترود و ماه بنی‌هاشم، بیش از ۵۰۰ نفر در ایام شب‌های قدر با آموزه‌های امداد و کمک‌های اولیه  آشنا شدند.

این مقام مسئول با اشاره به پوشش امدادی شب‌های قدر و روز قدس گفت: در این ایام،  ۱۰۰ نفر از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان  بهره‌مند شدند.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا